Rabu, 28 Oktober 2009

PAS JAHANAM! Sementara Menanti...


Di Dewan Rakyat sekarang Aturan Urusan Mesyuarat sedang berlangsung dimana sessi soal jawab lisan akan berakhir jam 11.30 pagi ini dan selepas itu dewan akan menyambung perbahasan bajet 2010 oleh Ahli Yang Berhormat yang masuk hari ke3 hari ini.

Walaupun dewan sentiasa 'panas' dengan pelbagai perkara dan gelagat ahli dewan ianya tidak sehangat dan sepanas 2 isu yang mencuri perhatian rakyat di seluruh negara kini. Ia tetap menjadi pemanis kata pembuka bicara dalam pertemuan baik di lobby lounge YB, koridor Parlimen hinggalah ke Kantin di bahagian belakang Dewan ianya tentulah isu persidangan Dewan Undangan Negeri Perak yang sedang berlangsung sekarang dan Mesyuarat Khas PAS malam ini.

Pelbagai andaian dan telahan yang dibuat mengenainya, Dilaporkan kehadiran ramai anggota keselamatan yang menjaga setiap penjuru Bandaraya Ipoh terutama di sekitar Bangunan SUK Perak telah menjadikan persekitarannya terkawal walapun agak sebok dan sesak dengan gelagat beberapa kerat pembangkang yang tetap ingin mencuri tumpuan pihak berkuasa.

Malam ini juga PAS akan menjelaskan akan isu panas yang sedang menghantui parti itu. Perbalahan dan kritikan terbuka yang dilontarkan oleh mur 'shit' dol amnya nik aziz jelas membuatkan ahli-ahli parti itu resah, gelisah dan ada yang tak tentu arah.

Bagi sidang DUN Perak, walau ramai mana pun anggota keselamatan yang berkawal diluar dewan ianya masih tidak dapat membendung sikap sarkas dan badut 28 orang ADUN pembangkang yang dari awal lagi sudah menampakkan sikap 'kurang ajar' dan biadap mereka. Speaker gila talak sivakumar jelas akan menjalankan usaha jahat ditambah dengan feel sipenderhaka nizar gila yang di naungi oleh ngeh dan ngah.

Soalnya sampai bila rakyat dan anak negeri perlu dihidangkan dengan gelagat tidak bermaruah ini? JIka terjadi sesuatu yang buruk seperti mana yang terjadi semasa DUN Perak bersidang 5 bulan yang lalu pihak berkuasa perlu mengambil langkah tegas! Mereka ini perlu didakwa dan dibawa ke pengadilan! Rakyat menantikan satu tindakan dan bukannya amaran demi amaran yang sering dilontarkan oleh Menteri yang bertanggungjawab.

Bagi PAS pula, kita akan saksikan samaada PAS tetap dengan perjuangan tanpa dipengaruhi oleh anasir anwar, PKR dan DAP yang bertuhankan Yahudi dan Amerika, atau sujud tunduk kepada tuhan politik jahat mereka itu, Bagi penulis kalau pun PAS tak mahu bersetuju dengan UMNO dalam perpaduan melayu dan Islam tapi jangan lah pula mengikut telunjuk kafir laknat yahudi melalui talibarut nya anwar dan DAP yang lantang dipertahankan oleh MB Kelantan merangkap Mur'shit'dol amnya Nik Najis...

Tapi kita semua dah boleh telah dan meneka kan...

Sendiri Mau Ingat!!!

6 ulasan:

  1. ARI NI JEK ADE 2 BABAK LAWAK YG AKAN KITA SAKSIKAN..

    1. LAWAK NIZAR & THE GANG..

    2. LAWAK EGM PAS...

    KITA TUNGGUUUUU HUHUHU...

    BalasPadam
  2. Salam bro Jeffry,
    sama-sama kita tunggguuuuu
    teruskan perjuangan bro! PAS semakin tenat dan tunggu untuk dikuburkan malam ini!
    terima kasih bro

    BalasPadam
  3. salam
    PAS masih kuat.umno semakin lemah.2 negeri telah dapt kepada pas.itu menunjukkan umno semakin lemah.

    BalasPadam
  4. salam anon 1407,
    agaknya anon gagal matematik, apa yang PAS kuat? Hakikatnya UMNO masih mentadbir negara ini, majoriti undi 60% masih berpihak kepada UMNO dan BN, malah melihat kepada situasi sekarang sokongan kepada UMNO dan BN semakin pulih dan kembali kuat, dan yang jelas sokongan kepada PR ( PAS, PKR dan DAP ) dilihat semakin goyah dan tidak bermaya...huhu
    mana datang la pulak kata PAS kuat?
    pergi kira balik non...
    orang PAS memang macam tuh!

    BalasPadam
  5. salam putra merdeka,
    Cuba umno bersendirian tanpa sokongan MCA ,MIC dan parti yang lain.belawan sama PAS.saya rasa PAS akan menang.

    BalasPadam
  6. salam anon1710,
    apa punya kira anon bawak? hakikat bahawa negara terdiri dari pengundi yang berbilang kaum maka tentunya PAS yang sejarahnya ditolak, akan terus ditolak oleh rakyat, Kalau pun hanya UMNO dan PAS tentunya PAS tidak akan mampu menandingi UMNO kerana sejarah membuktikan bahawa undi melayu dalam PRU12 yang lalu jelas berpihak kepada UMNO, maknanya PAS bersekongkollah dengan kafir pun tetap tidak akan mampu menandingi kehebatan dan penerimaan rakyat kepada UMNO
    yang di bagan pinang tu PAS diterima ker?
    terima kasih non

    BalasPadam