Jumaat, 2 Oktober 2009

PRK Bagan Pinang...ZulPAS Masuk Gelanggang Kerana Nak Kalah!!!


Esok proses penamaan calon akan berlangsung, Calon BN Tan Sri Isa Samad tentunya akan turun diiringi dengan sokongan ribuan pengundi dan pemimpin disamping doa dan restu yang mahukan beliau kembali beraksi sebagai wakil rakyat yang sah bagi penduduk Bagan Pinang.

Calon PAS pasti akan di hantar oleh Presiden dan kuda belangnya dan tentunya akan diapit oleh sekutu yang di Bagan Pinang dilihat bersekongkol namun di Selangor bercakaran dalam pelbagai isu dan di Pulau Pinang berdolak dalik dengan isu penggiliran jawatan Ketua Menteri.

PAS dan Pakatan Rosak tahu bahawa kemenangan hampir mustahil bagi mereka kali ini dan menurunkan majoriti undi merupakan suatu bonus. Dari kempen ceramah yang mereka buat pun jelas tidak mendapat sambutan. Laungan takebeer hanya berlegar disekeliling kuda-kuda belang taksub jer.

ZulPAS yang diimport dari lenggeng pun dah 3 kali kalah bertanding Pilihan Raya di kampung halamannya, nak letak calon anak tempatan di Bagan Pinang sah-sah tak de, sebab PAS tahu BP bukan tanah subur untuk menanam kebencian dan menabur benih fitnah, itu sebab PAS tak aktif di Bagan Pinang.

Di Selangor PAS dah berpecah kepada 2 kelompok, yang menyokong Hasan Ali yang mahukan si kafir dalam Pakatan menghormati Islam dan Melayu, sementara 1 kelompok lagi yang sudah ditanam dengan semangat Babi gila yang memuja Khalid gagap, ronie liu dan khalid samad yang menjual dan menggadai agama.

Di Pulau Pinang, PKR dah mula bercakar dengan DAPig, Karpal sudah minta Anu-war Aljuburi menjelaskan apa yang Yusmadi katakan mengenai isu penggiliran jawatan KM.

Beginilah bahana nya apabila berkawan dan bersekongkol hanya kerana untuk menjatuhkan kerajaan UMNO dan BN, bukannya ada asas, malah niat masing-masing pun saling tidak ikhlas. Mereka hanya bernafas kerana berjaya mengupas dan memutar belit isu agar orang ramai, rakyat dan pengundi KELIRU!

KELIRU ni boleh kena kepada sesiapa sahaja! tak kira yang sekolah atau tidak, yang berjawatan tinggi atau peon, yang menagih dadah atau yang suka meliwat, yang muslimah atau muslimut atau pun musibat...sesiapa sahaja.

Hari ini rakyat dah semakin sedar dan jelas akan penipuan, pembohongan, fitnah, tipu daya dan sandiwara yang jelas mengelirukan mereka. Mereka semakin muak dan jelak dengan tindak tanduk pembangkang yang jelas tidak ada agenda pembangunan untuk rakyat, yang ada pembangunan untuk poket mereka sendiri...

Lu Fikir La Sendiri!

Eden Undi BN!
Hidup UMNO!

12 ulasan:

  1. Salam, rakyat di Bagan Pinang tidak sejumud pemikiran seperti di Permatang Pauh, Manek Urai yang sudah buta dengan kemungkaran pemimpin-pemimpin munafik ini....

    BalasPadam
  2. salam Bro Yang Gambi,
    dek kerana PAS tahu pengundi di Bagan Pinang tak macam lain-lain tempat sebelum ni itu yang mereka menggelupur...kita saksikan kejatuhan dan kebinasaan PAS dan Pakatan Rosak InsyaAllah
    terima kasih bro

    BalasPadam
  3. SLM BRO..KWN GERENTI PAS AKAN TERSEMBAM KE TANAH JUGAK AKHIRNYA!. AURA ISA MASIH KUAT DI BAGAN PINANG!. JUMLAH UNDI MUNGKIN BERTAMBAH..SNANG CITER BN ADE CHAN MENANG T.K.O BROO!! HEHEH

    BalasPadam
  4. Salam,

    nasib ko la zulPAS ini bukan Ptg Pauh taw.

    BalasPadam
  5. INSYAALLAH PAS AKAN MENANG BERGAYA DI N31 BAGAN PINANG. UMNO-BeEND AKAN TUMBANG TERUS TANPA MAMPU BANGKIT LAGI. YA ALLAH YA TUHAN KAMI SESUNGGUHNYA TIADA DAYA DAN UPAYA MELAINKAN HANYA DENGAN ENGKAU SAHAJA YA ALLAH..
    HANCURLAH UMNO-BeEND!!!
    ALLAHU AKBAR!!!
    ALLAHU AKBAR!!!
    ALLAHU AKBAR!!!

    BalasPadam
  6. INSYAALLAH PAS AKAN MENANG BERGAYA DI N31 BAGAN PINANG. UMNO-BeEND AKAN TUMBANG TERUS TANPA MAMPU BANGKIT LAGI. YA ALLAH YA TUHAN KAMI SESUNGGUHNYA TIADA DAYA DAN UPAYA MELAINKAN HANYA DENGAN ENGKAU SAHAJA YA ALLAH..
    HANCURLAH UMNO-BeEND!!!
    ALLAHU AKBAR!!!
    ALLAHU AKBAR!!!
    ALLAHU AKBAR!!!

    BalasPadam
  7. INSYAALLAH PAS AKAN MENANG BERGAYA DI N31 BAGAN PINANG. UMNO-BeEND AKAN TUMBANG TERUS TANPA MAMPU BANGKIT LAGI. YA ALLAH YA TUHAN KAMI SESUNGGUHNYA TIADA DAYA DAN UPAYA MELAINKAN HANYA DENGAN ENGKAU SAHAJA YA ALLAH..
    HANCURLAH UMNO-BeEND!!!
    ALLAHU AKBAR!!!
    ALLAHU AKBAR!!!
    ALLAHU AKBAR!!!

    BalasPadam
  8. Salam Bro Jeffry,
    PAS dah kecut teloq! keluar masuk telor dia orang di Bagan Pinang! Muka Anu-war, Nik aziz, hadi, kit siang, karpal dan lain-lain dah bersedia untuk di tapak kaki kan oleh pengundi Bagan Pinang!

    BalasPadam
  9. Salam Bro Junah,
    PAS dah meroyan di Bagan Pinang itu sebab minta sedekah dengan tentera untuk mengundi mereka malah dia orang dah sediakan jawapan atas kekalahan yang bakal PAS terima nanti apabila memainkan isu undi Pos.
    Luncai terjun dengan labu-labunya...biarkan!
    terima kasih bro

    BalasPadam
  10. Salam Kuda Perang,
    Doa ko agar PAS menang yang mula-mula tu baik tapi bila ko dah masukkan sekali doa memohon kehancuran itu yang terbatal. Kalau diterima pun aku rasa jadi terbalik, maknanya UMNO dan BN menang di Bagan Pinang dan PAS akan menerima kehancuran...apa la doa macam tu! ingatkan betul kuda perang rupanya kuda belang taksub!
    kesian...

    BalasPadam
  11. oh maknanya putra merdeka Isa Samad a.k.a Doreamon bertanding sebab nak menang dan jadi exco dan rasuah la kan

    BalasPadam
  12. salam taker rules95,
    kalau penulis menjawab mengikut lagu anda boleh la dibunyikan begini...
    oh maknanya take rules95 Zulpas a.k.a doreamon bertanding sebab nak menang dan jadi penipu rakyat kerana tak mampu nak tunaikan segala janji yang ditabur serta mencari duit untuk poket sendiri jer la...
    Isa/UMNO/BN bertanding memang mencari kemenangan, sebab hanya dengan kemenangan TS Isa akan dapat menunaikan segala janji dan menyelesaikan masaalah rakyat, nak harap pembangkang! jangan kata selesai bertambah masaalah adalah! makan gaji buta ajer..
    TS Isa yang memang menjadi pilihan rakyat dan pengundi di BP telah berjasa dan akan terus menyumbang khidmat bakti nya InsyaAllah demi agama, bangsa dan negara!
    terima kasih

    BalasPadam