Khamis, 22 April 2010

Anwar Dirujuk Ke JK Hak & Kebebasan Parlimen...


Kecoh...kalau dah tak ada idea, dah tak ada modal, dah tak ada asas nak berhujah maka ayat dalam usul pun boleh jadi isu! hanya kerana cadangan dalam usul yang 'meminta JK membuat syor hukuman yang setimpal' kecoh juak-juak pembangkang membela PM (Peliwat Malang) mereka.

Puak Jahiliah pembangkang ni tahu yang Anwar menipu, Anwar berbohong, Anwar memesongkan fakta dan mengelirukan Dewan semasa membahaskan titah tempohari.
Hakikat bahawa Anwar lah yang menggunakan media Internasional, Media Yahudi untuk meningkat imejnya semasa memegang jawatan TPM dan Menteri Kewangan dulu.

Itu sebab Nuar Jubor ni pernah diangkat menjadi Menteri Kewangan Kewangan Terbaik di Asia pada tahun 1996 sedangkan baru menjawat jawatan tersebut selama 3 tahun dah belum pun terbukti dan teruji dengan idea dan wawasan strategik bagi menjamin peningkatan ekonomi.

Malah semasa kegawatan ekonomi 1997, beliau sebagai Menteri Kewangan terus mendapat liputan baik dan cemerlang dari Amnesty dan media-media Antarabangsa yang kita tahu dikuasai oleh puak Yahudi laknat.

Malah apabila nuar lahanat ini dipecat dari jawatan dan parti, media antarabangsa yang dikuasai oleh Yahudi terus menerus memberikan pandangan baik kepadanya dan mengecam dan memburuk kan kerajaan, negara dan YAB PM Tun Dr Mahathir.

Jadi kalau dalam isu berkawan dengan yahudi ni sebenarnya Anwar Al Juburi @ Peliwat Malang la yang akrab, berkawan baik dulu, kini dan selamanya dengan Yahudi!!!

Sendiri Mau Ingat!!!

2 ulasan:

  1. perangai mcm kartunis germen yg hina nabi.....

    BalasPadam
  2. salam
    walaupun ini blog peribadi,tetapi satu dunia dapat baca blog ni,mohon dapat menjaga etika terutamanya gambar2 yang kelihatan anda menghina dan menjatuhkan maruah orang lain(gambar yg dah diedit)
    berapa ramai yg melihat dan kemudiannya mengutuk orang yang anda 'hina' melalui gambar,selagi itulah anda mendapat 'saham'nya di akhirat kelak.mohon berhati-hati dalam menghantar posting,nanti blog tuan sendiri yang makan tuan.peringatan untuk saya juga.

    BalasPadam