Khamis, 8 April 2010

APCO PDRM...Penipuan Anwar Yang Terbongkar...


Brother Anwar Bin Ibrahim (BABI)@ PM (Peliwat Malang)jelas menipu! Dasar penipu dan pemutar belit ini rasanya kalau mati pun nanti mati tercekik!

Isu APCO di PDRM sebenarnya jelas bahawa APCO yang sebenar ialah the Association of Public safety Communications officials international.

Puak ni punya bangang, dia jumpa ada jer singkatan APCO dia ingat APCO Worldwide yahudi Israel tu punya, dasar ejen yahudi gitu laa..

Syarikat ini terkenal satu dunia kerana mempunyai kepakaran didalam sistem telekomunikasi, PDRM pada tahun 2008 telah diberikan peruntukan untuk menukar sistem telekomunikasi analog mereka selama ini kepada digital. Tentunya Kerajaan memerlukan sebuah syarikat yang mempunyai tenaga kepakaran serta mempunyai pengalaman luas dalam membawa sistem telekomunikasi PDRM secanggih mungkin.

Berkenaan dengan fitnah yang mengatakan bahawa ada 2 orang ejen Israel di Bukit Aman, jelas bahawa fitnah jahat ini tidak berasas, ini kerana sumber PDRM menyatakan bahawa syarikat ini telah mebekalkan 4 orang tenaga untuk mengawal selia dan memantau sistem yang ada berfungsi dengan baik terdiri dari 3 rakyat Malaysia dan seorang rakyat India yang memang terkenal didalam bidang telekomunikasi.

Kaki bontot Peliwat Malang ini hanya tahu membalun bontot ajer, semua yang ada singkatan APCO dalam negara mesti dikaitkan dengan Kerajaan walhal semakin banyak Aljuburi ini mengaitkan APCO kepada Kerajaan maka semakin terserlah lah jiwa, hati perut dan sikap nya persis dengan APCO, Israel dan Yahudi!!!

BABI Punya Anwar!!!

7 ulasan:

  1. bab sulit-sulit ini memang dsai pakar. alat sulit pun dia lagi pakar. asal nama sulit aje , serahlah pada dia. itulah dsai. jahanam dsai

    BalasPadam
  2. heheheh....betul tu amat sulit dan menyulitkan yg selalu tercepit..doa2 la moga alat sulit tu nanti tersepit...biar terjerit sakit,,hehehe..
    eh!!nak tnya satu soalan??bini dia tak tahu ke pasal selit bhg sulit nih..anak dia ke??


    anak bugis

    BalasPadam
  3. Bermati-matian UMNO pertahankan yahudi zionis APCO.

    BalasPadam
  4. Assalamu'alaikum.. setelah sekian lame ana tak melawat blog ini.. nmpaknya nta masih tak berubah2.. masih mengutuk.. ana sgt sdih dgn sikap ini..(T_T)

    ya Allah, hamba mohon ya Allah, Kau ampunkanlah dosa mereka ya Allah. aku mohon. aku mohon ya Allah.. aku hnya mpu mendoakan mreka smua dari jauh ya Allah..ssguhnya hidayahMu adlh milikMu.. aku tak berkuasa ap2 ya Allah melainkan berusaha dan berdoa agar hidayahMu itu mnjadi milik kami bersama..kami hina tanpaMu ya Allah..kami hina tnpa hidayahMu.. hanya itu yg aku mohon ya Allah.. ssguhnya kami lemah.. kami lemah tanpaMu ya Allah.. bimbinglah kami ke jalan yg lurus dan yg Engkau redhai.. (T_T) Ameen..

    BalasPadam
  5. kepala ANWAR..badan PUTRA MERDEKA punye ke?????

    BalasPadam
  6. kenapa UMNO terlalu takut dengan anwar?
    bila nak serang PR nih? asyik dok serang peribadi anwar je? hehehe

    BalasPadam
  7. antara pelingkop Umno/BN nie org2 mcm Putra Merdeka nie la...

    BalasPadam