Selasa, 6 April 2010

PAS Kutuk Diri Sendiri Rupanya!!!



KUALA LUMPUR, 5 April: Hampir semua anggota Parlimen PAS akan menyerahkan memorandum mengenai perjanjian antara kerajaan Malaysia dengan APCO Wordwide kepada Yang di-Pertuan Agong jam 12 tengahari ini.

Rombongan yang diketuai Timbalan Presiden PAS, Nasharudin Mat Isa ini akan menyerahkan memorandum itu jam 12 tengahari kepada Penyimpan Mohor Besar Raja-raja di pejabatnya.

Memorandum ini bertujuan memohon kepada Yang di-Pertuan Agong agar campurtangan berikutan keengganan Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak menarik balik perjanjian dengan syarikat itu.

Ini kerana, APCO juga mempunyai hubungan yang sangat rapat dengan Israel dan dipercayai turuk terlibat dalam merancang 'One Israel' sebelum memberikan khidmat perhubungan awam kepada kerajaan Malaysia.

Komen

Cuba tengok logo di atas tu...tak ke PAS yang terang-terang meniru, penyelami dan menghayati semangat Israel dan Yahudi? cuma terbalik kan jer jalurnya, motto nya sama, jadi kira PAS ngata dan ngutuk diri sendiri la...PAS tak payah jadi bacul baling batu sembunyi tangan! dah terang lagi bersuluh bahawa PAS lah yang jelas saling liwat meliwati sesama Yahudi!

Ini semua mainan politik sempit PAS menghadapi PRK Hulu Selangor, tak lain dari itu.. konon nak menjuarai isu! yang lebih teruk dan malang bagi parti yang konon mendaulatkan agama ini sebenarnya tetap dulu, kini dan selamanya akan menggunakan dan memperalatkan agama hanya untuk tembolok pemimpin PAS sebagai penentu syurga dan pembolot harta! Pirah...!!!!

2 ulasan:

  1. murah sangat la modal engkau ney...sedih aku

    BalasPadam
  2. kalau nk menang ke ape ke...bukan dgn cara jatuh kan org...tp dgn tonjol kn KEBOLEHAN bukan KEBODOHAN sendiri...org macam kau ney la yg membusukkan parti dan negara kita ni..sudah-sudah la media massa mengutuk sana sini..kita xperlulah..tunjukkan kelebihan parti kita dan bukan mencaci parti orang lain tapi parti sendiri kucar kacir...bukan ke 2x5 tu? kalau pas,pakatan dll dok kutuk, jangan diikut..dh tu kalau kita dok kutuk gak xde beza la oiii...bukak mata kawan seperjuangan!

    BalasPadam