Khamis, 15 April 2010

PRK HS...Samy Yang Dah Pasti Menang!!!


Sebab? Bekas Ketua Putera MIC ni Kamal@Kamalanathan anak saudara Samy NO Value, jadi kaki, tangan, lidah, hati, perut dan lain-lain lagi tentunya mendapat perkenan dan restu beliau terlebih dahulu. Kira macam Samy jugak la yang jadi calon...Tentunya isu nak pecat ahli MIC yang jadi calon selain G.Palanivel tidak berbangkit lagi....

Kedua diberitakan ada persetujuan untuk melantik G.Palanivel sebagai Senator dan dilantik sebagai Timbalan Menteri. Tak ke itu yang Samy angan kan... Soal parti MIC nak jahanam, nak bungkus, ditolak oleh pengundi itu bukan hal!

Jawatan Presiden mesti digalas sampai mati! MIC akan mati kalau tak de Samy! Jawatan Menteri mesti dalam kocek kiri! sebab kocek kanan dah penuh dengan kroni! Diharap pemimpin mesti meletakkan syarat dalam perlantikan G itu, jika kalah jangan harap laa nak dilantik!

Sekarang boleh lah kita serahkan segala tanggungjawab dan permasalahan kepada Samy untuk memenangi kerusi Hulu Selangor pada 25 hb ini nanti, Kerahlah semua paria-paria hindraf untuk memasang bendera! Menang nanti baru boleh cerita kerusi senator! menang nanti baru boleh gormal pasal jawatan Timbalan Menteri!

Sekarang BN perlu dimenangkan! Harapan menang memang ada! Mengikut risikan Undi orang melayu boleh dapat ke BN kerana pengundi melayu bukan bodoh seperti puak kuda belang pembangkang yang mudah menelan janji palsu dan pembohongan seperti mengundi orang yang reti membaca fatihah, sedangkan yahudi pun tahu baca fatihah tapi adakah dia beriman dengan ibu Al-Quran itu!

Dah nama pun peminum arak tegar! Lagipun kalau lebih lama mabuk dari normal macam mana nak baca fatihah! Siang malam tipu orang jer Zaid!

BN InsyaAllah menang! PKR Susah Nak Menang! Yang dah pasti menang samy laa...

Sendiri Mau Ingat!!!

1 ulasan: