Isnin, 5 April 2010

Anwar Cabar Gantung Konon...


HULU SELANGOR, 5 April — Ketua Pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim malam tadi mencabar Barisan Nasional (BN) agar menggantung beliau dari Parlimen jika kerajaan mahu meneruskan sokongan kepada Israel.

Dalam ucapannya di Kampung Sungai Tengi di sini, Ketua Umum Pakatan Rakyat itu terus menyerang hubungan kerajaan BN dengan firma perhubungan awam antarabangsa APCO Worldwide sambil menegaskan, selain penafian Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak tidak pernah menjawab dakwaan-dakwaan yang dilontarkan.

“Ini adalah orang yang sama memerintah kita, yang mengajar bahawa hak orang Melayu dan Islam mesti dilindungi. Najib tidak berani menjawab perkara ini.

“Saya bersedia untuk menawarkan diri saya... kamu terus sokongan Israel, kamu gantung saya dari Parlimen. Gantung saya, tiga bulan, enam bulan, setahun, saya tidak tahu.

Komen

Nampaknya PM@Peliwat Malang Anwar dah mula jalan jarum di HS, sekarang dia cabar pulak ambil tindakan gantung sedangkan biawak pasir tunggangan yahudi ni tahu yang dia bakal diambil tindakan kerana GAGAL membuktikan fitnah yang mengaitkan Gagasan 1malaysia adalah 'salinan' dari 1Israel.

Orang di Hulu selangor bukan bodoh! kalau ada pun cuma kuda belang bengap yang dah minum air kaki Peliwat Malang@PM hingga semuanya dilihat murni dan sejahtera bila bersama liwat meliwati Anwar!

Hakikat bahawa Anwar Al Juburi adalah agen Yahudi boleh dibaca di blog sahabat garam di http://garamanis.blogspot.com/2010/04/apco-rupanya-ramai-kenalan-anwar-disitu.html

SENDIRI MAU INGAT!!!

5 ulasan:

  1. Orang di Hulu selangor bukan bodoh! kalau ada pun cuma kuda belang bengap yang dah minum air kaki Peliwat Malang@PM hingga semuanya dilihat murni dan sejahtera bila bersama liwat meliwati Anwar!
    PEMBETULAN. bukan air kaki... tapi air jubxx (uwek...) tak lalu nak tulis...

    BalasPadam
  2. ANUwar mesti bertaubat5 April 2010 5:52 PTG

    Saya rasa Peliwat Malang ni memang sengaja nak mintak digantung dari Parlimen. Lepas dia digantung, dia akan mengatakan bahawa ini semua konspirasi Ahli Parlimen BN supaya Ahli Parlimen Bebas dapat bercakap apa sahaja tentang Ketua Pembangkang tanpa kehadiran beliau. Takpun, sebab dia takut tak mampu jawab soalan panas & pedas dari Ahli Parlimen Bebas ex-PKR.

    Rileks BABI, sat lagi bila Sg Buloh Inn panggil, Parlimen kasi hang cuti panjang. Toksah nak gantung-gantung aih..

    BalasPadam
  3. Macam dia tau-tau saja itu lah keputusan yang dia bakal dapat. Kalau dah tak ada bukti kukuh jangan dok buat fitnah. Tak payah gantung kut. Biar dia hadir parlimen biar banyak lagi pendedahan yang bakal keluar. Dia ingat dia tu pandai sangat dan semua YB UMNO bodoh. Sepanjang ceramah beliau hanya mengutuk YB UMNO/BN. Apa yang UMNO buat semua tak kena.MUKA TAK MALU...............

    BalasPadam
  4. Anwar kan kaki bontot. Mulut pun macam bontot. Buka mulut bau busuk. Manusia kaki bontot tak akan hidup lama kerana bawa macam macam penyakit yang akan di tutun bala oleh Allat swt. Hidup semata nak sedap nafsu yang gila bontot. Kaki bontot mana tau malu tau nak sedap belakang. Harap PAS terima hakikat ini kalau mahu berjuang lama

    BalasPadam
  5. memang benar pengundi hulu selangor bukannya bodoh.

    tetapi kepetahan berpidato DSAI sememangnya boleh memukau pengudi hulu selangor apatah lagi bila BN gagal mendengar suara hati pengundi hulu selangor yang mahukan calon melayu.

    Faktor calon adalah isu utama di hulu selangor.

    mungkin sejarah PRK Kuala Terengganu akan berulang ataupun semangat Bagan Pinang akan berkecai di hulu selangor?

    percayalah, mendengar suara rakyat hulu selangor adalah strategi yang bijak...

    Dan pengundi Hulu selangor bukannya bodoh...

    BalasPadam