Sabtu, 26 Mac 2011

Ada Lagi Video Lucah Akan Terdedah..

KUALA LUMPUR: Ketua Polis Negara, Tan Sri Ismail Omar berkata, siasatan polis ke atas isu rakaman klip video seks yang dikatakan melibatkan pemimpin sebuah parti politik pembangkang akan menjurus ke arah mengenalpasti identiti orang yang dilihat berada di dalam rakaman tersebut dan juga mereka yang bertanggungjawab merakamkannya.

Beliau turut meminta masyarakat supaya memberi peluang kepada pihak berkuasa mengendalikan kes itu secara profesional dan terbuka.

Hj Hadi tak payah melatah begitu cepat.. Nampaknya semua pemimpin pembangkang begitu menolak ditubuhkan sebuah suruhanjaya.. Kenapa?

Jika video lucah anwar main dengan pelacur china tu boleh dirakam dengan 4 kamera, bermakna owner spa tu boleh merakam siapa jua yang difikir mahu!

Jika dia boleh merakam video lucah mengikut tekak dia, ini bermakna video lucah ni mungkin lebih dari 1, jika lebih dari 1 bermakna banyaklah lagi pendedahan pelakon pelakon lucah yang seangkatan dengan nuar telah dapat dirakam..

Spa ni port pemimpin pembangkang lepak katanya, mungkin lepas ni ada lagi pendedahan terbaru yang mengaitkan hj hadi, kit sial atau yang lebih tragis video anwar dengan azmin!

Masa tu tanpa disuruh pun wan azizah akan datang jumpa polis nak tengok sebab nak tahu apa hebat sangat kah kemutan si azmin@laki dayus tu..

Lu Fikir La Sendiri!!!
Published with Blogger-droid v1.6.7

1 ulasan:

  1. dalam masa 24jam selepas nuar mesti ramai lagi yang masuk dalam CCTV tu, DNA katil tu dah tak boleh pakai mesti banyak DNA sebelum dan selepas pening CSI nak cari mana satu tompok nuar punya, kecuali bilik tu bilik khas (mahal punya) mesti kurang DNA yang dijumpai

    BalasPadam