Rabu, 16 Mac 2011

Sidang Parlimen...Zahrin Buat Anjing Anwar Lari Dewan


Tiba Giliran Dato Seri Zahrin Ahli Parlimen Bayan Baru berucap membahaskan titah ucapan, mula sahaja speaker menyebut nama Bayan Baru, bededai kuncu kuncu anwar aljub altakuti cabut keluar meninggalkan dewan.

Zahrin yang memulakan ucapan dengan merakamkan setinggi penghargaan dan terima kasih diatas keperihatinan DYMM SPB Yang Di Pertuan Agong yang menyeru negara kearah perpaduan juga telah membidas puak pembangkang yang mengamalkan politik pecah belah.

Beliau mengambil contoh dalam isu TBH dimana rakyat dah semakin sedar akan sandiwara politik yang menyelubungi kes tersebut. " Pada asasnya TBH disiasat pihak SPRM berhubung kes rasuah melibatkan ahli politik DAP" Kita akui kematian TBH adalah sesuatu yang tragis dan segala butiran kejadian itu harus disiasat untuk mengenal pasti punca kematian beliau" katanya...
Tambah beliau

" Namun, kita tidak harus lupa bahawa ahli politik DAP mempunyai kepentingan terus dalam kes ini dan perlakuan mereka jelas membuktikan agenda politik mengatasi niat untuk mencari keadilan untuk TBH"
"Saya tidak faham kenapa Bukit Gelugor hanya berminat untuk menangguh, memperlekeh dan membantutkan perjalanan RCI. Apakah mereka ( Bukit Gelugor dan Puchong ) sebenarnya mewakili keluarga TBH sebagai peguam atau muncul semata mata untuk menjaga kepentingan poltik?"

Zahrin juga menambah bahawa buku jinggei yang dipopularkan oleh puak pembangkang hanya merupakan ulangan janji janji bohong yang sehingga kini tidak dapat ditunaikan. Haji Hadi dan kepimpinan PAS sudah bisu dari bersuara kerana sedar pembohongan bertopengkan reformasi sudah mula tertanggal dan menampakkan wajah pembohongan yang sebenar.

Agenda perjuangan nuar yang "ala bintang filem" dengan menyindir aljub altakuti dengan gelaran Ketua Umum & Keluarga Sdn Bhd jelas sudah sampai ke penghujung. Pembohongan 16 September masih segar dibenak rakyat maka kewujudan buku jinggei hanya merupakan siri pembohongan terbaru nuar aljub altakuti dan pakatan haram jaddah...

Tunggu Zul Kulim berbahas pulak...!

Lu Fikir La Sendiri!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan