Ahad, 20 Mac 2011

PRN Sarawak...Kit Sial Takut Tsunami Landa Pakatan


Kit Siang: S'wak bakal pelengkap tsunami 2008

Pilihan raya negeri yang bakal diadakan akan menjadi "kemuncak" yang melengkapkan tsunami politik yang melanda pilihan raya umum 2008 di semenanjung Malaysia, kata penasihat DAP Lim Kit Siang.

Menurutnya, DAP yang mempunyai enam kerusi DUN di Sarawak telah membuat persiapan rapi bersama rakan komponen dalam Pakatan Rakyat untuk menamatkan pemerintahan 30 tahun Tan Sri Abdul Taib Mahmud.

"Saya tidak mahu meramal berapa kerusi kita boleh menang, Namun, pilihan raya Sarawak 2006 menandakan satu permulaan untuk perubahan yang diikuti oleh tsunami politik di Semenanjung pada tahun 2008.

Kemuncak apa? Kemuncak kematian pakatan haram pembangkang adalah... BN Sarawak dah lama bersiap sedia untuk menjahanamkan puak pakatan yang selama ini merosakkan keharmonian dan kesejahteraan rakyat Sarawak.

PRN Sarawak sebenarnya bakal merupakan titik tolak kepada kebangkitan BN di Sarawak seterusnya merupakan azimat ampoh bagi BN mendepani rakyat dalam PRU yang ke 13 selepas ini.

PRN Sarawak ini juga lah medan bagi membuktikan segala pembohongan dan tipu daya anwar, nik najis, karpal singh dan lim kit sial akan dapat dikuburkan seterusnya dilenyapkan. Ianya merupakan pemangkin kepada kebangkitan BN di seluruh negara..insyaAllah


lu fikir la sendiri!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan