Rabu, 16 Mac 2011

Sidang Parlimen...Anjing Anwar Menyalak !!!


Sidang bersambung semula dengan perbahasan titah ucapan Seri Paduka Baginda Yang Di Pertuan Agong. Hari ini tiba giliran Ahli Parlimen Kuala Krai Dr Hatta Ramli untuk berbahas.

Semasa mengambil bahagian berucap tengah hari tadi Dr Hatta Ramli membuktikan dirinya anjing peliharaan jinak anwar apabila menempelak UMNO/BN/Rakyat yang berdemo menuntut tuannya memberikan sampel DNA.

Ucapan yang sepatutnya diambil peluang oleh setiap Ahli Parlimen untuk memberikan pandangan, nasihat, teguran dan cadangan bagi kebaikan rakyat dan negara nampaknya tidak langsung menjadi asas dalam ucapan anjing sahya ini.

Tiba tiba PAS dan Pakatan haram sakit hati pulak dengan usaha rakyat yang sedar mengadakan demo bagi menuntut keadilan keatas Saiful. Mereka yang selama dan sebelum ini begitu menganjurkan demo dan rusuhan jalanan sepatutnya suka malah menyambut baik demo yang dibuat oleh rakyat seluruh negara yang dibuat dengan aman itu.

Beberapa Ahli Parlimen Otai BN bangun untuk meminta penjelasan namun tidak diberi oleh anjing peliharaan ini....dasar takut dan bacul berhujah!!! depan kuda belang PAS boleh la tapi ini Parlimen beb...hujah!!!

Tapi dah dasar anjing beb...Lu Fikir La Sendiri!!!

2 ulasan:

  1. laaaa...bukan ke PR yg cipta demo2 ni? bila org lain nak demo apsal tak boleh pulak?

    BalasPadam
  2. Memang demo ni dicipta oleh Pakatan Haram. Dah kena batang peliak sendiri,baru terasa. Yang dok jolok bontot anak teruna tak terasa pula.Tapi bangsat yang paling besar ialah Pasberg-Takebeer!Sebab dok asyik makan najis DAP saja. Sebab tu mu-SHIT depa nama Nak Najis.

    BalasPadam