Isnin, 28 Mac 2011

Anwar & Bohong Tak Kan Boleh Dipisahkan..

Anwar meneruskan siri penipuannya, setiap kali berada dipentas, heboh mengatakan bahawa sarawak akan jatuh ke tangan pembangkang, teori yang menjadi dalil baginya ialah tempoh lamanya taib mahmud memerintah! Takde lain

spin isu macam macam tapi...aljub berkata,

Pakatan Rakyat baru selesai mengagihkan 48 daripada 71 kerusi dewan undangan negeri Sarawak. Selebihnya masih buntu..buntu

Timbalannya, Azmin Ali pula mengesahkan PKR akan bertanding di sekurang-kurangnya 24 kerusi manakala rundingan masih berlangsung berhubung tuntutan bertindih di 23 kerusi dengan Parti Kebangsaan Sarawak (Snap).

Kalau dengar sembang diaorang ni seolah olah sarawak dah dalam tangan tapi pembahagian kerusi pun masih tak selesai, akhirnya nanti akan ada pertembungan sesama pakatan haprak seperti yang berlaku didalam pru yang lalu.

Pas memang dah jahanam lah, itu sebab bagi 5 atau 6 kerusi pun dah gigil sebab takut tersungkur di bumi kenyalang macam mana prk prk yang lalu.

DAPig ingat boleh terima ke dengan hanya bertanding di 15 kerusi, silap silap DAPig ni potong masa penamaan calon nanti, baru anwar dan bian@gian terkangkang..

BN dibawah Pehin Seri dah ready, kerusi selesai, calon selesai, tinggal tunggu berpilihanraya jer..

LU FIKIR LA SENDIRI!!!
Published with Blogger-droid v1.6.8

Tiada ulasan:

Catat Komen