Rabu, 23 Mac 2011

Rahim & Shuib Kena Liwat...?















Maka dah terdedahlah 3 trio @ hero ni... Apapun binatang anwar aljub altakuti dan juak juak nya 1 negara heboh merayakan pengumuman 'jantan' ke hero tua ni...

Bekas Ketua Pemuda UMNO Tan Sri Abdul Rahim Tamby Chik mengakui dia bersama Datuk Shazryl Eskay Abdullah dan Datuk Shuib Lazim adalah 'Datuk T' atau 'Datuk Trio' dalam sidang media di Impiana KLCC sebentar tadi.

Ada yang meng'amin' kan bahawa apa jua tuduhan keatas anwar selama ini memang kerja pemimpin UMNO/BN/Kerajaan... dah sedap sedap kita melihat anwar lemas dengan isu DNA nya tiba tiba muncul pulak isu video lucah...

theunspinners ada ceritanya disini

Soal shuib lazim ni mungkin kita boleh tolak yang orang tua ni ikut jer...walhal orang kl ni kenal siapa beliau, hubungan beliau dengan siapa? kawan kawan beliau serta ....ermm ntah lah...

Si rahim ni pulak mungkin merasakan inilah waktu dan ketikanya beliau harus menjadi superman menyelamatkan negara dan dunia...ini can baik beb!!!

Tapi yang aku kekal tak percaya ialah si shazryl ni...yang tiba tiba menjadi musuh nombor 1 boss nya, atas kesedaran bahawa beliau sudah insaf dan tidak rela dikudakan lagi untuk mencari jam omega bos nya selama ini...!

Dari pengakuan rahim tadi pun tak menegaskan bahawa pelaku video itu benar dan pasti si anwar aljub dan kalau lah diforensikkan tiba tiba bukan anwar yang menutuh perempuan cina tu macam mana? nauzubillah bro...

Kalau betul pun anwar yang menjadi pelakun lucah dalam video tu...kenapa tak tunjuk kan ajer kepada alam ni...biar rakyat nampak sendiri keburukan, kejelikan dan betapa tidak bermoralnya binatang anwar ni!!! vcd chua boleh..!!!

Apa yang sebok nak tubuh suruhanjaya! apa yang sebok itu dan ini! hakikatnya sekarang ko orang yang dah terpaksa mengikut arus bukan ko orang yang mengatur arus macam 2 hari lepas...! tak sempat 7 hari nampak...!

Soalnya pelaku sebenar belum dibukti dan dipastikan lagi... Rahim dan shuib ni terfikir tak kalau mereka mungkin telah menjadi umpan yang enak oleh si shazryl untuk merosakkan umno/bn/kerajaan/ datin seri rosmah/ dato najib?

Tuhan politik anwar ni yahudi beb! base dia di singapork! dia orang ni semua boleh buat dan cipta macam macam!


Tak kah ini bakal menyusahkan kerajaan, parti dan kepimpinan? konon nak liwat...rupanya kena liwat beb... rahim bukan peliwat jadi tak tahu sepak terajang peliwat mahir macam anwar nih...!!!

Lu Fikir La Sendiri!!!

2 ulasan:

  1. Saya dah baca beberapa blog tentang hal ni tadi,tak terfikir pulak ada point lain macam yang you utarakan. Tapi kebenaran akan terbentang jua,cuma diharap pada ketika itu belum lagi terlambat untuk rakyat .Allah tetap bersama orang yang benar dan diharap Allah akan tunjuk kan kebenaran itu dengan segera,supaya kita tidak tersalah membuat keputusan .

    BalasPadam
  2. aku pening! tapi pening bukan sebab dewa merah jambu kegilaan aku, tapi pening sebab ada orang gila suka gali lubang, kemudian terjun ke dalam lubang tersebut.
    aku dah kata, jangan percaya dengan senjata yang dibawa oleh orang bodoh, nanti senjata itu akan makan tuan.
    Tiba-tiba nak PRU Sarawak, bersoraklah segala ahli UMNO, Anwar main sex dengan amoi, ada dalam video, nak sedap ajak editor dan wartawan, dalam negeri dan luar negeri, padan muka penyokong PKR, tengok pejuang PAS, kelih sukarelawan DAP.
    Nak sedap ditambah kicap, muka hodoh Zahrin tambah, si ZoooNordeeen munafiq tambah, brahim katak puru pun tambah dan tambah.
    Kantoooi, si pelakun mengaku, si perogol budak mengaku (org Melaka sepupu ArifOmar), si jaga duit PERKOSA ngaku, sambil senyum kambing, kami adalah dalang kepada wayang kulit bodoh itu.
    Apalah dosa UMNO bila UMNO diletak dikandang orang salah, apa salah UMNO jika rakyat umpat dan keji UMNO, pemulihan belum pulih, pemutihan baru nak mula, tiba-tiba hujan ridiasi turun dengan lebat.
    Ingat ! lebih baik lawan sepuluh musuh yang cerdik, dari memiliki seorang pendukong yang bodoh.
    Bila nak berubah niiii. Rakyat nak tengok UMNO berubah, bukan nak tengok video lucah.

    BalasPadam