Selasa, 15 Mac 2011

Bob Lokman Dapat Projek Rupanya...


"Alhamdulillah, apabila saya diberikan sedikit ilmu oleh Allah maka hati saya telah terbuka untuk menyertai Parti Islam Semalaysia dengan mengisi borang ahli PAS."

"Maka, melalui PAS saya dapat berdakwah untuk mempopularkan Allah kepada orang ramai demi menebus kembali segala apa yang telah saya lakukan sebelum saya berhijrah," - Bob Lokman

"Dulu orang panggil saya Bob sebab saya gemuk. Sekarang saya kekal dipanggil Bob yang bermaksud Bulan Oh Bulan," jelas Mohd. Hakim bin Lokman atau lebih dikenali sebagai Bob Lokman di dalam sebuah majlis ceramah di Kg. Bahagia, Teluk Intan, 14 Mac lalu.

Selepas mendapat kunci syurga rupanya si bangang ni dapat projek...projek untuk mempopularkan tuhan...apa bangang ni ingat tuhan ialah barang dagangan yang boleh dijual beli?

YANG MAHA BERKUASA tidak memerlukan bangsat seperti bangang ini untuk mempopularkan NYA...! Takde bangsat ni pun YANG MAHA ESA tetap BERDIRI DENGAN KUDRAT DAN IRADAT NYA mentadbir alam ini!!!

Ini projek politik PAS!!! projek mempopularkan diri sendiri dengan menjadikan PAS kuda tunggangan dan menjadikan KHALIK sebagai barang dagangannya...


Tunggulah Azab Allah akan turun keatas kamu!!!!


Lu Fikir La Sendiri!!!

10 ulasan:

  1. trim dulu janggut tu elok2 haram jadah.makin meluat aku tgk sigemok dumpu ni.

    BalasPadam
  2. SPONGEBOB SQUAREHEAD PALE PETAK DAH KENE BRAINWASH BROO. PAS SAMAKAN PROJEK JUAL AKIDAH MCM PROJEK BALAK, LADANG RAKYAT KAT KELANTAN TU BROO. TU PSL ASYIK MASYUKKK KEHKEHKEH

    BalasPadam
  3. ke BOB tu Bangang Oh Bangang!

    BalasPadam
  4. Bukan kot...
    aqu ingat BUNTAL OH! BUNTAL,laa,,,,,,,,,,,,,

    BalasPadam
  5. BOB..??? owhhh I see, Bodoh Oh Bodoh......

    BalasPadam
  6. lu selalu bikin lawak bodoh tak mengejutkan ini juga tindakan paling bodoh yang lu bikin sesuai le dengan " bodohh ooh bodohh!!!"

    BalasPadam
  7. Astaghfirullah....Hang kenai ka Tuhan Mamat oi. Allah ! Tidak bergantung pada sapa pun.

    BalasPadam
  8. gilo sungguh ayam ni...Pah selama ni tak kenal tuhan ko? bodo punya bucit nih... ingat PAS bulih bowok perkenal tuhan ko... bakpo la benggo sangat kakah ni.... ni mesti doh minum air tawar pok nik setiap hari jumaat pagi dengan jus pok nik kacip rahimah...

    BalasPadam
  9. xblaja ilmu balaghah ke??
    dlm quran pun ad sebut,`tangan Allah bersama tangan mereka`...jd perlu ke Allah ada tangan? bahkan bersama tangan manusia lagi?...sbb tu wahai saudara2 ku ilmu agama tu luas...jgn menjumudkan pemikiran kita tntng agama....bg la support untk dia kmbali kpd jalan asl..jgn disbbkan berbeza fhaman politik kita, bermusuh...sesungguhnye org beriman tu bersaudara..

    BalasPadam
  10. sabar kengkawan sume! samax kita bedoa semoga kita sume termasuk gengx bob diberi petunjuk dan hidayah. Takbir! Takbir! Takbir!

    BalasPadam