Selasa, 29 Mac 2011

Siri Penipuan Hamba Sahya Dan Kuda Belang Diteruskan..

Anwar yang lemas terkapar dek kerana isu DNA didalam kes Saiful dilihat begitu suka, teruja dan bersyukur atas isu sensasi video sex terbaru apabila berjaya mencipta penipuan bersiri episod baru didepan kuda kuda belangnya..

Cukup seminggu isu video seks dikaitkan dengan dirinya, Datuk Seri Anwar Ibrahim malam tadi didendang bagai wira dalam ceramah dan solat hajat Pakatan Rakyat yang dihadiri ribuan penyokong dan pemimpin utama Pakatan Rakyat.

Disamping Anwar sendiri, hampir semua pemimpin kanan Pakatan hadir, termasuklah Murysidul Am PAS Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat, presiden parti itu Datuk Seri Abdul Hadi Awang, Presiden PKR Datuk Seri Wan Azizah Wan Ismail, Penasihat DAP Lim Kit Siang dan Menteri Besar Selangor Tan Sri Khalid Ibrahim dan barisan exconya.

Bagaimanapun, acara puncak yang dinantikan, iaitu ceramah Nik Abdul Aziz mungkin mengecewakan ramai penyokongnnya apabila beliau hanya naik ke pentas bagi membacakan doa dan bertakbir tiga kali.

Pemimpin veteran PAS itu tidak langsung berceramah, dipercayai kepenatan setelah menghadiri program lain sebelum itu.

Nampak sangat pakatan bangsat ini hidup atas hanyir busuk selama ini, maka berkumpullah seluruh hamba sahya kuda belang memenuhi segenap pelusuk stadium meraikannya yang dari siang lagi telah sampai dari seluruh pelusok negara, harap orang selangor dan kl mana sampai banyak tu beb..

Nik Najis pun dah semakin uzur dan semput sebab dia tahu menatang nuar ni memang kaki tutuh.. Tapi demi kuasa kena lah layan, malah seluruh kepimpinan pakatan bangsat ni tau bahawa tidak mustahil malah ada yang telah melihat video tu merasakan nuar adalah pelakon tegarnya.

Yang kesian hamba sahya dan kuda belang yang taksub, orang raksub ni bukan melihat sesuatu perkara dari sudut kebenaran tapi dari sudut kepentingan..

Jadi bila ada kepentingan, biar agama sekali pun tetap boleh dialatkan..

LU FIKIR LA SENDIRI!!!





Published with Blogger-droid v1.6.8

Tiada ulasan:

Catat Ulasan