Isnin, 19 September 2011

Anwar Ikut Style Mat Sabu Komunis Rupanya...



Akhirnya Anwar terpaksa mengakui cara mat sabu komunis juga boleh diguna pakai bila berdepan dengan para wartawan...kalau mat sabu hanya menjawab 'no komen' dalam menjawab isu phonesexnya bersama normah bini orang maka anwar memilih cara dan 'mood' yang sama cuma jawapan anwar panjang sikit berbanding jawapan mat sabu yang pendek sependek akalnya tapi panjang lidahnya menjilat normah dan komunis!!!

Bagi Anwar marketing mesti lebih! brand mesti ada! imej mesti mantap! jadi jawab lah...

"Semua isu berkenaan moral, arak, soal judi, maksiat, kezaliman, fitnah atau mengaibkan orang, saya tidak akan layan atau jawab," katanya.


Dengan jawapan begitu pasti si aljub albontoti@pemain pelacur china doll merasakan akan mendapat ratapan, rengekan, erangan dan linangan air mata dari musibat dan muslimut PAS serta doa dan sembahyang hajat dari kuda belang PKR agaknya..dasar aniing ! anjing jugak la...wowoof!!!

Lu Fikri La Sendiri!!!

2 ulasan:

  1. Senang cerita la...mcm2 boleh gelar mereka ini. Asalkan yg menggelar dapat publisiti.Yg digelar dapat pahala je. Itu yg penting. Publisiti akan dimanipulasi untuk menjana wang, iyya...minta sikit projek, kalau ada tok?, semalam tu saya le yg ketuai perarakan p buat laporan polis berkenaan isu sensasi tu. Panas...saya ni tuk? "Ok la" kata datok tu. "Kalau ada nt saya bagi InsyaAllah". Itulah cara aku dulu-dulu....

    BalasPadam
  2. Kalau dah jahat mcm Anuar dan Mat Sabu..akan jahat sampai bila2 la..hati perut dah terkunci..

    BalasPadam