Selasa, 27 September 2011

Kafir Boleh Main Anak Bini PAS..Tak Kena Hudud...


Menteri Besar Kelantan Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat berkata hukum Hudud yang mahu dilaksanakan di Kelantan sama sekali tidak kena mengena dengan masyarakat bukan Islam terutama DAP yang juga tiada sebab membantah undang-undang Islam itu dilaksanakan.

Hudud untuk orang Islam dan apa hubungan dia (DAP) dengan orang Islam," katanya kepada pemberita di kediaman Menteri Besar di Kota baharu, semalam.

PAS sejak ditubuhkan memang memperalatkan agama!!! PAS hanya dapat bertapak dan bernafas pun hanya kerana menggunakan agama! Bagi PAS agama hanya ruang dan peluang untuk berpolitik...sebab tu syurga pun nik najis boleh jual!!!

Inggeris bersetuju Haji Ahmad Fuad dan sekutunya menubuhkan PAS dulu pun bukan kerana minat dan suka kepada PAS, tapi Inggeris tahu kewujudan PAS akan membolehkan bangsa Melayu yang bersatu padu pada waktu itu dibawah UMNO akan dapat digoyah dan dipecah belah!!!

Itu sebab kewujudan PAS itu sendiri haram hukumnya kerana lari dai Jemaah yang lebih besar (UMNO) dan menimbulkan perpecahan lalu membibit persengketaan sesama bangsa dan agama pun mula mekar bercambah...!

Kali ini Hudud sekali lagi menjadi payung mas PAS untuk mengekalkan syurga kuasa terutama di Kelantan... lalu didendangkan makyung dan wayang kulit lama dengan rentak yang sama...ini niaga surat khabar lama...old news papaer!!!

PAS seperti biasa tetap memperalatkan agama! Bagi PAS hukum Allah boleh dijual beli! boleh di 'nego' bila bila perlu! Hudud hanya untuk orang Islam! maka hukum Allah sudah tidak menjadi rahmah kepada seluruh umat! Hukum Allah hanya berpilih pilih mengikut agama!!! seperti mana PAS mengambil hukum dan ayat Quran...wahalalun bila semua...waharamu bila sendiri sendiri!!! Konsep keadilan yang dituntut oleh Agama boleh letak tepi...!

Jadi bila anak dara PAS, atau Janda PAS atau bini bini PAS kena main dengan bangla ke dengan paria mabuk PKR ( parti keling ramai ) ke atau kena suntut dengan kolop, yang islam kena hudud yang kafir laknat tak kena apa apa!!! apa punya barua nik najis dengan puak PAS nih!

Nampak dah kat dunia ni, puak puak PAS dah mula telan ludah dan niat mereka yang memperalatkan agama selama ini...mudah mudahan bila nyawa dah sampai halkum nanti sempatlah bertaubat...selagi cuma tau buat jer sekarang ni...

Lu Fikir La Sendiri!!!

2 ulasan:

  1. kalau kena kat orang islam je tu namanya hukuman tak adil. hukuman kalau nak dijalankan kena adil, kalau orang islam yang kena potong tangan, orang bukan islam pun kena potong tangan.

    BalasPadam
  2. ER JANGAN LUPA MAT SABUNG BALUN BINI PENGIKUT PAS PUN BOLIH JADI HALAL DALAM HUDUD PAS.

    BalasPadam