Khamis, 29 September 2011

Nik Najis Sedia Babi Panggang..!





















Menteri Besar Kelantan, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat menyambut baik keputusan Majlis Pimpinan Pakatan Rakyat berhubung pendirian pembangkang mengenai pelaksanaan hukum hudud.

Menurut Nik Abdul Aziz, beliau bersyukur apabila sekutu PAS iaitu DAP dan Parti Keadilan Rakyat (PKR) dalam Pakatan Rakyat memahami hasrat parti berkenaan untuk melaksanakan hudud di Kelantan

Bersyukur? bersyukur kerana hudud tidak boleh dilaksana? syukur kerana pakatan haprak menolak untuk menjalankan hukum hudud...! bersyukur kerana mudah nak berdepan dengan musibat dan muslimut PAS terutama rakyat kelate...

Apa maknanya...? maknanya nik najis akan dibuai mimpi untuk terus menjadi Menteri Besar bongok Kelantan untuk penggal yang akan datang..! maknanya boleh lah merancang sesuatu yang baru bagi hidup menantu hantu.. maknanya boleh lah menebas seberapa banyak hutan balak di lojing...maknanya boleh menambah pam minyak tuan sabariah?

nik najis boleh buat rumah terbuka zulkaedah...untuk kafir laknat boleh lah nik najis bagi babi panggang untuk meraikan hukum agama yang sengaja dan akan terus diperalatkan...!

LU FIKIR LA SENDIRI!!!

5 ulasan:

  1. wahai babi umno..korang nak ke kat hudud

    BalasPadam
  2. nampaknya orang PAS lebih dihormati buku jingga dari alquran

    BalasPadam
  3. bila kita terkongkong dek golongan anti melayu Islam

    BalasPadam
  4. Dari awal2 lagi kita tau PAS tu parti ajaran syaitan. Buku Jinggay diutamakan dan Kit Sial diberhalakan.

    BalasPadam
  5. nama pas tapi tatau lah akhirat nanti dia pas ke tidak

    BalasPadam