Sabtu, 24 Mac 2012

Nalla Minta Anwar Saman..!



















Anwar diminta saman Nalla..


Nalla dalam sidang media di Ibu Pejabat Pertubuhan Pribumi Perkasa (Perkasa) berkata Ketua Umum PKR itu sudah mengemukakan notis mahkamah kepadanya dan menuntut beliau menarik balik kenyataannya dalam tempoh 48 jam dan tidak mengeluarkan sebarang kenyataan terhadap Anwar.

“Saya sudah menerima notis mahkamah daripada Anwar pada Khamis 22 Mac lalu supaya menarik balik kenyataan saya sebelum ini dalam tempoh 48 jam dan membalas notis tersebut serta tidak lagi mengeluarkan sebarang kenyataan terhadap beliau.

“Saya tidak akan membalas notis tersebut dan akan terus mengeluarkan kenyataan terhadap Anwar, saya nak tengok berapa lama masa beliau boleh bawa kes ini ke mahkamah. Saya sangat gembira kalau Anwar bawa saya ke mahkamah, dan akan dedah segalanya di mahkamah,” tegasnya.


Menurut Nalla lagi, beliau tidak akan berdiam diri, sebaliknya akan mendedahkan segala salah laku Anwar sebaik sahaja kes berkenaan di bawa ke mahkamah.

“Saya mahu tunjuk kepada rakyat siapa Anwar Ibrahim yang sebenarnya.

“Sama ada di bawa ke mahkamah atau tidak, saya akan tetap dedahkan salah laku Anwar, dan tidak akan menutup mulut,” katanya lagi.

Lu Fikir La Sendiri!!!

1 ulasan: