Ahad, 4 Mac 2012

Penipuan Terbaru Malaysiakini






















Penipuan terbaru Malaysiakini..! Kerajaan BN tak buat kerja ni! Kenyataan tu bertulis 'didakwa' ! maknanya hanya dakwaan! hanya fitnah! hanya penipuan yang dicipta oleh pihak pembangkang dalam menjalankan dakyah jahat mereka!

Malaysiakini melaporkan...

Sepucuk surat yang didakwa ditandatangani oleh Menteri Muda Pertanian Sarawak Datuk Mong Dagang yang mengarahkan bantuan kerajaan kepada seorang lelaki kurang upaya dihentikan atas tuduhan menyokong pembangkang telah menimbulkan kemarahan warga maya.

‘Surat’ berkenaan dimuat naik di Facebook. Ia dikatakan dari "Menteri Muda Pertanian (Penyelidikan dan Pemasaran), Sarawak" dengan tajuk: "Memberhentikan segala bantuan kerajaan - Encik Frusis Lebi dari Entualang Entawa, Sri Aman".

Cuba tengok berapa ramai puak haram pembangkang yang menerima bantuan BR1M! mula mula haram, dah tak boleh dibendung ditukar halal pulak! tak cukup dengan itu dipaksa pulak serah 10% ke tabung parti mereka PAS..baca di sini

Kerajaan BN tak zalim macam Kerajaan PAS Terengganu buat dulu masa memerintah tahun 99 bila tergamak kunci surau, masjid, tadika! lepas tu biarkan anak murid belajar di kandang! kariah masjid buka puasa di laman masjid!

Kerajaan BN beri RM 64 Juta berbanding kerajaan PP yang hanya beri RM 3.9 Juta tahun lalu untuk mengurus dan membantu golongan kurang upaya di negeri yang diperintah oleh pembangkang tu!


Apa punya fitnah ni! Kerajaan BN tak pernah berkira atas anutan politik! Rakyat yang layak menerima bantuan tetap akan dapat bantuan! Alangkan yang tak layak pun masih tunggu disuap lagikan pula yang layak! Semua rakyat Malaysia tak kira latarbelakang politik sentiasa diberikan bantuan oleh Kerajaan BN!

Tak kan mampu kita kira subsidi yang telah kita telan dalam mengisi minyak kereta, gas dapur memasak, minyak, gula, beras, susu, pelajaran, kesihatan dan lain lain lagi!


Malah baru diperingkat janin lagi setiap warga negara telah pun diberikan bantuan! hanya bayar RM 1 dengan mendaftar di Klinik Ibu mengandung maka setiap Ibu dan kandungan layak serta perlu diberikan khidmat pemeriksaan, ubat dan suntikan dengan berkala setiap masa hinggalah selamat melahirkan...selepas lahir ada pulak nurse yang akan datang melawat ke rumah!

Takde akal ke memikirkan bagaimana Kerajaan BN begitu mengambil berat akan keharmonian hidup rakyat sejak dulu, kini dan selamanya InsyaAllah..!!!


Hanya yang dungu dan tidak tahu berterima kasih jer yang sanggup berbuat seperti surat kat atas tu..!!!

Lu FIkir La Sendiri!!!

Tiada ulasan:

Catat Komen