Rabu, 7 Mac 2012

Lagi Satu Berita Lawak..Tolong Jangan Gelak!

KUALA LUMPUR, : PAS Johor mensasarkan sekurang-kurangnya 17 kerusi Dewan Undangan Negeri (Dun) untuk dimenangi pada pilihan raya umum (PRU) ke-13 akan datang.

Timbalan Pesuruhjaya PAS Johor, Mazlan Aliman berkata, sasaran itu ditetapkan berdasarkan perubahan positif rakyat negeri itu yang kini menyambut baik Pakatan Rakyat khususnya PAS yang disifatkan 'tidak pernah berlaku sebelum ini'.

Menurutnya, melihat mood positif rakyat, beliau bukan sahaja yakin PAS boleh menang di kerusi sasaran itu, malah Pakatan Rakyat secara keseluruhan juga tidak mustahil akan menerajui negeri itu.

ANAK haram Felda ni menyalak lagi, kan penulis dah sebut sebelum ni..bagi pembangkang mesti ada jawapan! Mesti kuat menyalak! Mesti ada suara!

Semalam bila YAB Tan Sri Muhyidin kata Johor tetap menjadi tiang seri UMNO dan BN, maka tuhan politik pembangkang si Anwar Aljub mesti arah jawapan balas!

Jawab apa? Balas apa? Apa apa lah yang penting menyalak!!!

Lu Fikir La Sendiri!!!
Published with Blogger-droid v1.7.4

3 ulasan:

  1. Ada ke orang Johor nak sokong PAS...dari pemerhatian saya di bandar....bangsa Cina sedang bembuat perkiraan menyokong PR di kawasan majoriti...bangsa melayu dan India masih bersama BN. ...Pas untuk menang di kawasan melayu...sangat tipis. Gua balik kelantan sendiri pun PAS dah hilang di hati rakyat. Kawasan yang meletakkan MCA,...perlu kerja kuat....perkiraan mudah...kalau calon MCA pun tak dapat tarik sokongan dan tak buat kerja.....letak sahaja calon melayu atau India.

    BalasPadam
  2. aku orang Johor....selalu out station banyak daerah demi tugas....banyak bendera pas dah koyak dan lusuh sekitar ceruk kampung...kat bandar rasa segan nak naik bendera jepun hijau tuh...mazlan aliman nih serupa mat jubo 16 sept. tipu dulu ..pikir kemudian.

    Gen2Felda

    BalasPadam
  3. Tak nampak aku yang Johor akan jatoh ketangan PR..PAS hanya bermimpi disiang hari saja..Pengaruh mereka makin menyusut sebenarnya. Melayu Johor masih mengharapkan kerajaan yang dapat membawa pembangunan kekawasan mereka.

    BalasPadam