Sabtu, 17 Mac 2012

Nik Aziz Lupa Beza Kebajikan & Kewajipan..!








Nik Najis ni semakin dekat dengan pilihanraya..maka semakin kuat la dia merapu meraban! Itu sebab dia dijadikan bahan lawak paling ampuh oleh Anwar dan sekutunya untuk terus mengikat kuda belang mereka!!!

Kerajaan Negeri Kelantan yang telah ditadbir selama 22 tahun oleh PAS, telah berusaha bersungguh-sungguh untuk melaksanakan pengisian kepada konsep Negara Berkebajikan.

Perkara tersebut dinyatakan Mursyidul Am, Dato' Bentara Setia Tuan Guru Nik Abdul Aziz Nik Mat pada Majlis Makan Malam Bersama Pemimpin di Dewan Konvensyen, SACC dekat sini sebentar tadi.

"kelantan telah berusaha bersungguh-sungguh dalam melaksanakan negara berkebajikan sebelum PAS mengisytiharkannya sebagai suatu konsep yang menjadi halatuju perlaksanaan Islam,"

Bukan main lagi tua kutuk ni spin..malah dia pulak yang dabik dada bahawa dia la lebih dulu yang mengamalkan kebajikan di Kelantan! Walhal jangan kata kebajikan! KEWAJIPAN pun dia tak mampu galas! AIR BERSIH tu bukan KEWAJIPAN ke wahai Nik Najis tua kutuk?

Tapi bila dibaca terus kenyataan Nik Najis ni yang bukan main lagi 'berkebajikan' rupanya...hampeh..!!!

Pada majlis yang sama, Menteri Besar kelantan itu turut menyeru mereka yang hadir agar menghulurkan sumbangan dan infaq sebahagian rezeki yang dimiliki bagi membantu gerak kerja Jentera Muslimat menjelang Pilihan Raya Umum ke-13.

Pau duit rupanya..! minta sedekah rupanya! minta kebajikan rupanya! wakakaka

Lu FIkir La Sendiri!!!

2 ulasan:

  1. KEHKEHKEH ITU BKN LG KEBAJIKAN BROO. ITU KEBENGKRAPAN!!. PAS DH BENGKRAP DAHH. DAH HABIS KIKIS DUIT TABUNG ESOK BUAT CRAMAH LG. KUTIP LG. GITU JER LER KEJE PARTI BERTOPENG ISLAM NIH. PARTI MUKE X MALU HUHUHU

    BalasPadam
  2. kebajikan ke tu? rakyat merempat tapi wakil rakyat pau habis? hebat!

    BalasPadam