Selasa, 3 Julai 2012

Vell Pari Bukti Paria Menjunjung Komunis DAPig..!

Kalau dah bangsat walau pakaian berjenama dan berharga beribu ribu pun tetap tak boleh menutup sikap dan hati perut bangsat! Sejak kenyataan gantung Ambiga diputar belitkan oleh cina komunis DAPig Guan Eng yang mengaitkan isu keselamatan itu kepada isu perkauman, agama dan gender maka ianya terus bersambut sepanjang minggu lalu oleh akhbar akhbar tamil baik akhbar media utama mahupun akhbar nyamuk mereka.

Kenyataan asal Ahli Parlimen Sri Gading YB Datuk Mohamad Aziz yang bercakap dalam konteks keselamatan negara boleh dibaca dan difahami di sini. Suatu yang mengejutkan boleh kita lihat bahawa betapa perkaumannya puak paria bangsat dalam negara ni. Kita ingatkan cina komunis sahaja yang tebal dengan semangat perkaumannya tapi rupanya puak paria ni lebih tebal lagi dan biadap dalam memenangkan kaum separia mereka. Untuk makluman kaum India yang tahu berterima kasih dan rasional tidak termasuk didalam golongan paria ini. Asal usul paria boleh dibaca di sini

Sekali imbas boleh kita lihat betapa puak paria ini sebenarnya meneruskan nyanyian bapak komunis Guan Eng yang sengaja mahu mempolitikkan isu asal yang sebenarnya tidak sedikit pun berkaitan dengan isu perkauman. Bagi Tok Mad Aziz jika Ali, Abu atau Ah Chong sekali pun yang mengetuai perhimpunan haram kotor Bersih3.0 tetap perlu dihadapkan kemuka pengadilan jika terbukti bersalah! Cuma nama disini ialah Ambiga...apa masaalah?

Apakah puak paria dalam negara ini sudah tidak tertakluk dibawah undang undang? apakah atas nama kebebasan paria dan hak asasi paria maka mereka boleh membuat apa jua sesuka hati paria mereka? Semua pemimpin parti yang berasaskan paria nampaknya 'main selamat' dengan menafikan kenyataan Mohamad itu. Tiada seorang pun yang berani kedepan menerangkan kepada kaum India walaupun bukan kepada paria akan kenyataan sebenar yang berlaku. Mereka lebih seronok dan suka menari mengikut rentak paria paria yang mabuk kecanduan cina komunis DAPig!

 Kenyataan biadap lagi kurang ajar Vell PariA sebagai contoh menunjukkan betapa paria paria ini tidak sedikit pun tahu berterima kasih dan mengenang sejarah! Bagi paria yang dilahirkan sebagai anak Menteri dan berpengaruh tentunya boleh diagak kenapa Vell PariA begitu angkuh dengan menghina keperibadian Datuk Mohamad Aziz. Pasti Vell PariA tidak tahu bahawa semasa bapaknya masih berjawatan Menteri Kerjaraya dahulu orang seperti Mohamad Aziz lah yang membela dan mempertahankannya dari serangan komunis DAPig terutama didalam Dewan Rakyat.

Ahli Parlimen BN lah yang bertungkus lumus membantu dan mempertahankan kerajaan termasuk para Menteri yang sering terbungkam mulut bila berdepan dengan kebiadapan pembangkang. Hari ini Vell PariA pulak yang begitu bersungguh sungguh mencium dan menjilat Guan Eng dan sekutunya DAPig yang seinci pun tidak pernah menghormati bapaknya Samy Vellu. Jenis paria macam Vell PariA ni tentu tak berasa bersalah biadap terhadap mereka yang berjasa kepada bapaknya dan mungkin Vell PariA ni sendiri memang tergolong sebagai anak kurang ajar dan biadap kepada bapaknya sendiri! apa nak heran!

Hal seperti ini jelas membuktikan kepada kita bahawa benarlah pepatah datuk nenek kita terdahulu dalam mendepani puak paria ini. Bagi puak paria ni selagi belum pilihanraya maka selagi itu lah mereka akan terus menyalak dan meminta minta! Walau tiada satu kerusi pun yang boleh mereka wakili dan menangi secara mutlak tanpa sokongan bangsa Melayu yang begitu bertolak ansur selama ini..itu mereka tolak ketepi! yang penting ini masa bagi mereka memulas dan memerah sekering mungkin.


Isu Mohamad Aziz dan Ambiga sebenarnya ialah isu Kerajaan BN dan pembangkang! Isu antara keselamatan rakyat dan negara serta petualang dan pengkhianatan terhadap negara. Pilihan kita jelas! Ahli Parlimen Sri Gading itu jelas bercakap atas dasar tanggungjawab dan kebimbangan rakyat terhadap gejala buruk lagi bahaya yang disemai dan dibawa oleh puak pembangkang! Soalnya bukan kaum, agama atau gender..soalnya keselamatan dan keharmonian rakyat dan negara!

Mungkin kita boleh perhati dan biarkan mereka terus memulas dan memerah sehingga pilihanraya..kerana selapas PRU nanti tentunya apa yang mereka pulas dan perah sudah tinggal sampah dan sepah..! masa tu menyalak lah! kerana sesal kemudian tak pernah berguna!!!

Lu Fikir La Sendiri!!!

3 ulasan:

  1. SI PARIA NI MABUK TODI AIR KENCING BABI LGE ..JADI KEPALA HOTAK DAH PENUH DENGAN CACING PARASIT AIR KENCING LGE..JADI NAK BUAT APA LAGI SI PARIA MABUK TODI NI... TENDANG BAWAH TAPAK KAKI JER..TARAF DIA HANYA TARAF LEBIH RENDAH DARI ANJING NGAN BABI KALAU KAT INDIA SANA..DIA NI KALAU MENYALAK PUN LEBIH TERUK DARI BUNYI BABI DAN ANJING... KALAU PARIA TARAF BABI NAK SOKONG SI BABIGA TU TARAF BRAHMAN,, INGAT SI BRAHMAN TU NAK TERIMA KER SI ANJING BABI NI???...LAIN KALI MELAYU FIKIR DULU KALAU NAK UNDI SI PARIA BABI YANG LIDAH BERCABANG2 NI...

    BalasPadam
  2. Puak Paria ni kalau hantar balik ke negara asal tok nenek moyang mereka dah pasti ditolak mentah-mentah sebab negara asal mereka pun tak boleh menampung Paria Malaysia.

    BalasPadam
  3. Elok bawak masuk band ni ke Msia biar paria2 ni sentap

    www.facebook.com/pariamusic

    BalasPadam