Khamis, 11 Oktober 2012

Ahli Parlimen Sabak Bernam Tak Tidur Penjara Pun..!


Walaupun Mahkamah Tinggi pagi tadi menolak rayuan kes Ahli Parlimen Sabak Bernam dan pembantu beliau yang dijatuhkan hukuman penjara 4 tahun dan denda sebanyak RM 400 ribu...

Namun disebelah petang Mahkamah Tinggi membuat keputusan untuk membenarkan penangguhan hukuman. YB Dato Abdul Rahman Bakri telah pun dijamin dan mengemukakan rayuan di Mahkamah Rayuan pada petang tadi.

Oleh yang demikian hasrat jahat para bloggers pembangkang yang mahu melihat Tok Rahman tidur penjara malam ni tak kesampaian..Kalau niat jahat tuhan tak tolong beb..!

Jangan la kita bersorak gembira dengan kesusahan yang menimpa orang lain...tak baik! Sekurang kurang Tok Man tak la kata ini konspirasi Pakatan untuk menjatuhkan beliau! tak meroyan pun..!

Lu Fikir La Sendiri!!!

2 ulasan:

  1. Kita tidak perlukan populariti seperti pembangkang untuk meraih simpati dari rakyat. Kita juga tahu bahawa badan kehakiman telus.

    Jadi biarlah media pembangkang dengan cerita mereka. Kerana ini sudah menjadi sifat semulajdi pembangkang,suka memutarbelit cerita dan memburuk-burukkan orang.

    Kepada Dato' Rahman semoga anda dibekati.

    BalasPadam
  2. Jangan la kita bersorak gembira dengan kesusahan yang menimpa orang lain...tak baik!
    Kah...kah...kah...

    BalasPadam