Ahad, 7 Oktober 2012

Faekah Dipaksa Menjilat Ice-Cream..!

Faekah akhirnya dipaksa! Faekah sebenarnya tidak rela! Faekah terpaksa untuk menjilat! Faekah tahu bahawa dia hanya boleh menjilat Khalid gagap! bukan Azmin! Tapi apakan daya! Faekah harus mula belajar  menjilat Azmin dan sekutunya..!



Setiausaha Politik Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim, Faekah Husin berkata, beliau tidak akan mengulas lagi isu berkenaan kenyataan menyentuh kedudukan Menteri Besar Selangor itu jika Pakatan Rakyat memenangi Pilihan Raya Umum ke-13.
Katanya, beliau “akur” dengan teguran kepimpinan PKR agar tidak membuat kenyataan balas mengenai isu berkenaan.
“Saya juga dinasihati (bekas Timbalan Presiden PKR), Dr Syed Husin Ali supaya tidak mengeluarkan sebarang kenyataan yang tidak wajar.
“Oleh kerana beliau sudah pun merujuk hal itu kepada (Timbalan Presiden) Azmin Ali dan(Setiausaha Agung Pas), Datuk Mustafa Ali, saya pun ambil pendekatan yang sama, tidak mengapalah tidak usah komen,” kata beliau kepada Sinar Harian Online hari ini.
Katanya, teguran yang dibuat Timbalan PengerusiPKR Selangor, Zuraida Kamaruddin semalam diterima dengan berlapang dada dan akan mengikuti nasihatnya.

Lu Fikir La Sendiri!!!

1 ulasan:

  1. KEHKEHKEH PAEKAH KENE CARI TUANG POLONG BARU LER BROO..DIA TAU NASIB KHALID DH TINGGAL HUJUNG TANDUK JEK..X LMA LG DIA IKUT LER BAPAK POLONG BARU..SPE LG KLU BKN ASSMIN HUHUHUHUHU

    BalasPadam