Jumaat, 1 November 2013

18SX ~ Besar Kemaluan Hadi..!


Nampaknya Hadi pun tak mahu ketinggalan untuk membuktikan..! Selepas Stopa membuktikan bahawa kemaluannya juga berfungsi untuk menggegarkan katil maka kini tiba giliran Hadi untuk turut serta membuktikan bahawa Hadi juga boleh..! Hadi juga hebat seperti Stopa..!

Cuma cara pembuktiannya sahaja yang agak berlainan, Hadi membuktikan bahawa serban yang dipakai selama ini jelas telah berjaya menutup kekosongan akal di otak fikirannya. Sebenarnya otak Hadi selama ini terletak dilutut..! dan disebabkan sudah terlalu lama berendam didalam air maka otak yang dilutut pun turut sama kecut..! 

Patut ler selama ini ada yang bercakap jika bertembung dengan Hadi jaga jaga jangan sampai terlanggar lututnya, ingatkan sakit lutut rupanya otak dia selama ni di lutut..!!!

Nak sangat berpolitik..! semua perkara mahu dipolitikkan..! tak heran ler selama ini sampai tuhan dan agama pun turut sama dijadikan bahan dagang yang seronok untuk ditawarkan..!!!

Lu Fikir La Sendiri!!!

3 ulasan:

  1. DAH TERDESAK SANGATLAH TU, RUPANYA HJ ADI PUN DI TIPU OLEH PUAK DIA SENDIRI DENGAN MEMALUKAN BELIAU TANPA BELIAU SEDARI

    BalasPadam
  2. sudah 56 tahun Malaysia Merdeka......tapi PAS tetap tak berubah......BAHALOL memanjang.....

    BalasPadam
  3. Hj Hadi ni bukan setakat terdesak aje tapi buta kayu...mungkin juga pekak badak...inilah balasan tuhan untuk org yg mempermainkan agama....nauzubilah

    BalasPadam