Jumaat, 8 November 2013

HOT ~ Mad Sabu Lena Dalam Pelukan..!


Nampaknya Timbalan Presiden hamPAS boleh terus lena diulit mimpi basah @ indah yang begitu erat dipeluk oleh Anwar dan tuhan politiknya DAPig.

Setakat ini tiada yang nampaknya memberanikan diri menwarkan diri untuk bertanding menentang Mad Sabu @ laki Normah ini. Setakat ini payung Mad Sabu begitu kukuh hingga puak lebai dalam PAS langsung tidak berani memandang kerusi no 2 parti sesat itu.

Ketua Penerangan Pas, Datuk Tuan Ibrahim Tuan Man  mengumumkan akan bertanding jawatan Naib Presiden parti itu dalam Muktamar Pas Ke-59, pada 22 November ini.

Beliau berkata, keputusan itu dilakukan atas kehendaknya sendiri tanpa dipengaruhi individu lain.

"Setelah meneliti ketiga-tiga jawatan yang saya dicalonkan, antara AJK, Naib Presiden dan Timbalan Presiden, maka saya dengan rendah diri menawarkan diri untuk menerima pencalonan sebagai Naib Presiden dalam Muktamar kali ini.

"Keputusan untuk bertanding jawatan ini adalah keputusan yang diambil diri saya sendiri tanpa dipengaruhi oleh mana- mana pihak. Ia lebih kepada penilaian diri dengan kemampuan melaksanakan tugas yang diamanahkan," katanya dalam satu kenyataan, semalam.

Sebelum ini, media melaporkan Tuan Ibrahim adalah calon popular untuk bertanding jawatan Timbalan Presiden Pas.

Sementara itu, Naib Presiden Pas, Datuk Husam Musa juga turut berkata, beliau hanya akan menerima atau menolak tawaran jawatan nombor dua parti itu bergantung kepada keputusan Tuan Ibrahim.

Selain itu, seorang lagi Naib Presiden Pas, Salahuddin Ayub yang turut mendapat pencalonan untuk jawatan tersebut tetapi membuat keputusan menolaknya dan selesa untuk mempertahankan jawatan yang disandangnya.

Manakala Timbalan Menteri Besar Kelantan, Datuk Nik Mohd Amar Nik Abdullah masih belum memberikan jawapan untuk menyertai penyandangnya Mohamad Sabu atau tidak.

Kalau ikut teori budak suruhan Anwar dan DAPig, tentu PAS akan berjaya mengekalkan laki Normah tersebut

Lu Fikir La Sendiri!!!

3 ulasan:

  1. golongan ulamak dalam pas semua 'kecut telur' bila berhadapan dengan mat sabu. takut sangat dengan tangan-tangan ghaib pkr dan dap dalam pas. sindrom dayussss!!!

    BalasPadam
    Balasan
    1. anti kominis dan DAPpigs8 November 2013 pada 11:54 PG

      Bukan sekadar 'kecut telur', teloq depa dah kena 'kulum' dek DAPpigs, Bang Non dan puak LGBT dalam P'Gay'R.....tu yang dah tak berbunyi le ni.....

      Padam
  2. Mana ada ulama dalam PAS-pis-pus le ni, kebanyakannya 'ularmak'.......

    BalasPadam