Selasa, 12 November 2013

Lembu Punya Susu..!


Beriya iya..! beriya iya…! sudahnya..!!! 

Esok akan ada idea untuk mengemukakan fakta yang berjela kenapa tindakkan ini diambil..! tunggu..!

KUALA LUMPUR: Ketua Wanita Umno, Datuk Seri Shahrizat Abdul Jalil dan Pengarah Strategi Parti Keadilan Rakyat (PKR), Mohd Rafizi Ramli pada Isnin secara bersama bersetuju menarik balik tindakan mahkamah ke atas satu sama lain.
Selain itu peguam Shahrizat, Tan Sri Dr Muhammad Shafee Abdullah berkata, bekas Menteri Pembangunan Wanita Keluarga dan Masyarakat itu turut menarik balik saman terhadap Ketua Wanita PKR, Zuraida Kamaruddin.
"Bagaimanapun saman dan tuntutan yang difailkan Perbadanan Fidlot Nasional (NFCorp) terhadap Mohd Rafizi akan tetap diteruskan mengikut jadual," katanya menerusi kenyataan yang dihantar melalui Firma undang-undang Shafee & Co pada Isnin.
Pada 19 Januari 2012, Shahrizat memfailkan saman fitnah terhadap Mohd Rafizi yang juga Ahli Parlimen Pandan dan Zuraida berhubung isu NFC.
Shahrizat mendakwa, Mohd Rafizi dan Zuraida melancarkan satu kempen strategik untuk mencemarkan nama baiknya dengan mengaitkan dirinya dengan NFC, sedangkan beliau tidak memegang jawatan atau memiliki ekuiti dalam projek tersebut mahupun Agro-Science Industries Sdn. Bhd. (Agro-Science).
Lu Fikir La Sendiri!!!

1 ulasan:

  1. Semakain Terang Jelas dan Terbukti.. Sharizat Takut.. Kerana Salah..Ini Melibatkan UMNO Jugak..Shahrizat Mengheret UMNO dan WANITA Sekali di dalam Pekong Politiknya.

    Sudah Tentulah Shahrijat Dapat Pembelaan Daripada Ah Jib Gor kerana Desakan Bini Rambut Besar Dia tuuuuh..

    Pemimpin Kita Takut Bini... Malunya Aku ... Malunya Aku... MasyaAllah..Apa Nak BUAT NIEEEHH

    BalasPadam