Rabu, 27 November 2013

Puaka Lajim Buat Anwar Hilang Selera Seks...!


Jangan lupa lagu ni…

'Tanya sama Anwar apa sebab goyang? Nanti jawab Anwar Sabah NAK HILANG…!!!'

PKR Sabah meneruskan tradisi parti jubor Anwar Ibrahim ini dengan…

Datuk Seri Najib Razak hari ini mengumumkan 11 pemimpin cabang PKR di Sabah keluar parti dan menyokong Barisan Nasional (BN).

Mereka adalah pemimpin cabang Kudat, Kota Marudu, Kota Belud, Sepanggar, Pensiangan, Peluran, Kinabatangan, Batu Sapi, Silam, Kalabakan dan Semporna. 


"Dengan erti kata apa yang sudah berlaku dan akan berlaku bererti PKR di Sabah hampir lumpuh, sebaliknya BN semakin kuat dan utuh serta semakin mendapat kepercayaan rakyat Sabah," katanya. 

Perdana Menteri yang juga Pengerusi BN berkata demikian dalam pertemuan khas dengan pimpinan PKR Sabah di Menara Dato' Onn, di sini, sebentar tadi.

Kalau ikutkan kini PKR di Sabah kira goyang..! sudah digoncang..! terbang melayang..!  tinggal Lajim sehelai sepinggang..!

Lagu Anwar pun dah terbalik..! maksud Sabah dah goyang, Sabah akan hilang memberi makna PKR yang goyang terhoyong hayang..!

Cuma…pemimpin UMNO dan komponen BN kena ambil tindakan lanjut..! jangan sekadar berjumpa PM semalam maka misi dianggap selesai..! Sebenarnya ini baru permulaan, baru buka kitab baru bah.!

Pemimpin yang lari masuk BN ni berapa ramai yang bawa ahli dan pengikut? cari dan bawa sekali pengikut mereka..! jaga dan jumpa serta dengar rintihan mereka..! Masa jumpa pemimpin utama dan serah serah borang macam dalam setiap PRK dah tak sesuai lagi..!

Pastikan 11 orang ini benar benar memberikan kekuatan 1100..11,000 malah lebih dari itu..! pastikan bahawa penghijrahan mereka benar benar akan dibuktikan dikertas undi dalam PRU 14 nanti..! lama lagi? memang lama lagi..tapi kerja politik mana pernah berhenti…!

Kalau malas..! kalau sekadar tunjuk muka depan pak Menteri masa yang lama akan jadi sehari..! masa tu baru nak menari..! lantai senget pengundi pun benci..! kalau nak tunggu itu baik dari sekarang berhenti…!


Sedap jugak lagu ni….betul tak war???

Lu Fikir La Sendiri!!!

2 ulasan:

  1. Kita berseru bukan saja pemimpin dan ahli-ahli PKR di Sabah saja yang keluar parti tapi pemimpin-pemimpin dan ahli-ahli PKR dinegeri-negeri lain pun keluar dari PKR beramai-ramai. Sekiranya ramai pemimpin dan ahli-ahli PKR beralih kepada BN ianya akan jadi satu tamparan hebat kepada DAP dan PAS. Bila BN menjadi lebih kukuh dan kuat maka PAS akan menjadi lemah...sebab dia tak boleh bergantung hayat kepada PKR lagi. Manakala DAP kita biarkan saja...jika semua orang Cina sokong DAP sekali pun..DAP "on its own" tidak akan dapat memerintah negara Malaysia ini.

    BalasPadam
    Balasan
    1. betul tu......biarkan Cina semua ikut DAP......jadikan Cina kera sumbang di negara ini.......

      Padam