Jumaat, 21 Februari 2014

Akhirnya Karpal Mati..!


Sepandai pandai tupai melompat..! akhirnya Karpal kena check mate..! mati akal..! walaupun Karpal boleh merayu sekaligus menangguhkan hukuman yang bakal dijatuhkan kepada loyer buruk tua kutuk ni pada 7 Mac depan namun sebenarnya kes ini telah mencetuskan rujukan pada kes yang berkaitan pada masa depan bahawa  kata kata yang disifatkan sebagai penderhakaan boleh dikategorikan sebagai kata kata hasutan..!

Jadi apabila bulan lalu DYMM Seri Paduka Baginda Yang Di Pertuan Agong menegaskan bahawa kalimah Allah adalah hak Eksklusif umat Islam seperti yang telah difatwakan pada tahun 1986 maka ianya perlu dipatuhi dan dihormati..!

Maka jika ada sesiapa atau mana mana ungka dan kera yang cuba menyanggah dan mempertikaikannya maka sewajarnya mereka ini semua di heret di Mahkamah dan didakwa dibawah kanun keseksaan yang sama..!

Tak gitu AG? tak gitu Ghani SETAHILLL???

Beratus report atas isu kalimah tak patut ler terus didiam dan diperam…!!!

Lu Fikir La Sendiri!!!

3 ulasan:

  1. Padan muka si kapalBANGSAT - bila lagi nak MAMPOS?!! Si BANGKAIBABIDAP RASIS memang puak PENGGANAS! Baik DIHALAU dari NUSANTARA MELAYU (Alam Melayu - yg. termasuk Tanah Melayu, Borneo, Indonesia, Brunei, Filipina, Kampuchea dan Thailand serta Kepulauan Pasifik yg. termasuk Hawaii - pusaka berzaman nenek moyang kita ini, dari sebelum dijajah dan dipecahkan oleh si Barat-Zionis KAPIR laknat) buat selamanya!. Si PENGECUT ini takkan berani hina agama Hindu ataupun pemimipin Hindu atau Kristian macam ni , termasuk Raja-raja Barat! Kalau di India, kalau hina agama ataupun pemimpin Hindu, mungkin dah diPANCUNG!

    Nampaknya tak habis-habis kat M'sia ni, si PENDATANG RASIS asyik nak TUNJUK BELANG pula kat umat Islam/Melayu termasuk pemimpin Islam/Melayu TERCINTA kita! Kat Barat pun, jangan harap Bumiputera Barat bagi muka pada kaum PENDATANG sampai asyik nak GERTAK Bumiputera mcm. SAMSENG, dan nak MENJAJAH Barat! Tapi kat M'sia ni, PENDATANG RASIS PARASIT bakal MEMERINTAH kita yg. ORANG ASAL bumi pusaka nenek moyang kita ini!

    Sepatutnya digubal undang-undang SEGERA, hanya kaum Bumiputera saja yang boleh menjadi PM dan TPM, dan oleh kerana orang Islam/Melayu adalah Bumiputera majoriti dan Islam adalah AGAMA PERSEKUTUAN (iaitu Malaysia adalah NEGARA ISLAM), PM dan TPM mesti dari orang Islam/Melayu! Tak usah asyik takut pada GERTAKAN SAMSENG si KAPIR GANAS Barat-Zionis, utk tunduk pd "demokrasi-hak asasi kesamaan" SAMPAH mereka, yg. mereka sendiri tak ikut di Barat-Israel! Kita memang ada hak utk menggubal undang-undang kerana kita Bumiputera terutamanya umat Islam/Melayu telah diANIAYA oleh PENJAJAH KAPIR British-Zionis, yg. MENIPU sampai paksa kita beri kerakyatan dgn. mudah pd. berjuta PENDATANG KAPIR, dan TEMASIK (S’pura) juga diberi dgn. mudah kpd. kaum PENDATANG ini! Malangnya mereka tak kenang budi lansung dan mahu terus PIJAK kepala kita – bakal kita jadi macm Bumiputera miskin dan merana, sampai jadi peminta sedekah, orang gaji dan pengutip sampah seperti di Filipina, Palestin, Selatan Thailand dan Indonesia!

    Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN Islam dan umatnya, Raja-Raja Melayu/PM-TPM/UMNO/Bahasa Melayu, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera (Bumiputera juga bermakna Pribumi/Orang Asal-Asli/Indigenous/Native/Aboriginal/First Nation).

    BalasPadam
  2. Sorang lagi yang tak mati-mati lagi ada kat singpork....LKY. Dah over 90+ masih tak habis-habis nak berdengki dengan Malaysia.

    BalasPadam
  3. Hahaha....kini Ambiga bakal menganti Peguambela Anwar dalam kes liwat 11. Tak kan mahkamah nak tangguh lagi hingga Karpal keluar penjara kot...... cukup2lah buat kerja menangguh je ni. Kes senang selesai ke kalau buat kerja tangguh2 ni.

    BalasPadam