Jumaat, 7 Februari 2014

SADIS ~ Di Rogol Dan Di Liwat Di Depan Mata..!


Nampak bagaimana permainan berhadas puak puak ni..! Orang kita cuma boleh bawa sepanduk dan simbah darah ayam ajer la  namun kita harus hormati usaha mereka.

Cuma tolong perhatikan puak musuh politik kita, hakikatnya musuh sama ada di luar dan di dalam selimut setiap masa mengambil kesempatan keatas kelemahan kita..!

Cuba perhati dan fahamkan bagaimana MCA cuba merogol dan meliwat otak pemimpin kita..!

MCA perlu mengadakan mesyuarat agung luar biasa (EGM) secepat mungkin untuk membuat keputusan mengenai pendiriannya tidak menerima apa-apa jawatan dalam kerajaan.
Setiausaha Agung parti, Datuk Seri Ong Ka Chuan berkata, MCA tidak boleh menangguhkan lagi perkara itu kerana mesyuarat agung luar biasa adalah penting bagi membolehkan parti dan Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak membuat keputusan mengenai langkah selanjutnya supaya masyarakat Cina mempunyai wakil dalam kerajaan.
"Secara peribadi, saya berpendapat, sudah tiba masanya kami mengkaji semula sama ada untuk menyertai kerajaan atau tidak berbuat demikian.
"Walaupun jika MCA memutuskan untuk tidak menyertai kerajaan, ia tidak boleh menafikan hak enam juta masyarakat Cina untuk mempunyai wakil dalam kerajaan,"kata beliau kepada pemberita di Wisma MCA di sini Khamis.
Beliau berkata, kesediaan Najib menyimpan portfolio Menteri Pengangkutan untuk MCA membuktikan bahawa beliau mahu MCA menyelesaikan masalah itu secepat mungkin.
Pada perhimpunan agung parti 2011 dan 2012, MCA meluluskan resolusi tidak menerima apa-apa jawatan dalam Kabinet jika parti itu menunjukkan prestasi buruk pada pilihan raya umum 2013.
Pada pilihan raya umum ke-13, MCA memenangi cuma tujuh kerusi parlimen dan 11 kerusi negeri berbanding 15 kerusi parlimen dan 32 kerusi negeri pada pilihan raya umum 2008.
Bagaimanapun, pada mesyuarat agung luar biasa 20 Oktober tahun lepas, paraperwakilan menolak usul untuk membatalkan keputusan itu.
Ong berkata, beliau akan membangkitkan perkara itu dalam mesyuarat jawatankuasa pusat parti minggu depan.
Beliau juga tidak menolak kemungkinan bahawa mesyuarat agung luar biasa boleh diadakan pada 23 Februari sempena perayaan ulang tahun ke-65 parti.
Menurut perlembagaan parti, mesyuarat agung luar biasa boleh dipanggil sama ada oleh presiden, atau mendapat sokongan dua pertiga anggota jawatankuasa pusat atau menerima sokongan dua pertiga anggota perwakilan pusat. - BERNAMA
Kalau ada AGM dan diluluskan usul untuk menerima jawatan maka puak mereka juga yang untung sedangkan PRK Kajang belum pasti kaum mereka menyokong kita..!
Sekaligus membangkitkan perasaan tidak puas hati dikalangan pengundi Melayu/UMNO yang senget melihat puak ini sejak PRU13 yang lalu.
Kalau AGM menolak usul maka ianya merupakan momentum yang kuat bagi kaum mereka untuk terus menolak kita dalam PRK Kajang yang bakal berlangsung..!
Tidakkah mereka sebenarnya sedang memberi saham kepada Anwar untuk mencapai kemenangan?

Nampak bagaimana orang cuba meliwat dan merogol pemikiran pemimpin kita???
Lu Fikir La Sendiri!!!

3 ulasan:

  1. Puak2 cina ni sama je. Tak kira MCA ke, DAP ke atau Gerakan ke. MCA dan Gerakan ini ibarat gunting dalam lipatan je. Keputusan PRU13 telah pun membuktikan dan lanjutan dari itu PRK Kajang akan terus menyusul. Mereka semua ada matlamat yang nyata dan tersembunyi.

    BalasPadam
  2. Dulu lg mmg puak ni lahanat musuh negara.....

    BalasPadam
  3. Wa cina ma apa parti pun wa kaya ....malayu hutan sana luluk jd sakai....mrk x kan puas ati apa pun nk nk ngan org melayu

    BalasPadam