Selasa, 20 Mei 2014

Perginya Seorang Tua UMNO ~ Al Fatihah..!


Tak ramai pejuang UMNO yang berani menegur pemimpin secara berdepan dan berterang terang..! Allahyarham Ismail Yaakob atau Cikgu Man Pen merupakan pejuang UMNO tulen yang berjuang di UMNO Bahagian Langkawi. Kedah.

Allahyarham meninggal dunia pagi tadi selepas subuh. Semoga Roh Allahyarham ditempatkan disisi roh para solehin…! Amin

Al Fatihah..!

Layan nasihat beliau…


Lagi…


dan lagi…


Lu Fikir La Sendiri!!!

3 ulasan:

  1. AL FATIHAH untuk Allahyarham Ismail Yaacob, pejuang bangsa Melayu dan agama Islam, Anda telah menyedarkan segelintir di kalangan pemimpin UMNO supaya berjuang demi bangsa dan bukan harta benda. Semoga jasamu dan perngorbanan yang telah anda curahkan akan mendapat balasan di akhirat kelak.Kepada keluarga Allahyarham saya mengucapkan takziah kepada pemimpin UMNO ini yang susah dicari ganti.

    BalasPadam
  2. Janganlah pula orang Melayu menang sorak sahaja setelah mendengar nasihat dari pemimpin yang telah pergi mengadap ALLAH lebih dulu dari kita ini. Tapi jadikanlah nasihat Allahyarham sebagai AZIMAT dan pedoman buat kita untuk meneruskan perjuangan yang masih belum selesai lagi. Ingatlah wahai bangsa ku orang2 Melayu sekirannya tiada lagi UMNO dan perjuangannya; maka kita akan tengelam didasar yang cukup hina sama seperti dizaman sebelum Merdeka dahulu.Adakah ini yang kita mahu untuk keturunan dan anak cucu kita dimasa hadapan?

    BalasPadam
  3. Innalillah...Alfaatihah.

    BalasPadam