Selasa, 22 Februari 2011

Nik Najis Naik Darjat!!! Dari Muhdalul Kepada Munafik


Selepas muhdalul atau penyesat sekarang nik najis disifatkan oleh ayah lah sebagai munafik, macam mana tak munafik? kalau dah muka berkotak kotak, depan cina lain, depan india lain, depan samy siam lain depan kuda belang pas lain dan sekarang demi kuasa politik melampau maka wujudlah pulak satu kotak muka bercakap mengenai melayu...kira munafik la tu..

kata ayah lah..

"Terlalu banyak penghinaan yang dibuat oleh Nik Abdul Aziz terhadap orang Melayu malah terlalu banyak kenyataannya bertentangan dengan ajaran Islam, perkara ini harus disedari supaya orang Melayu tidak terpedaya dengan kata-katanya.

"Dia tidak pernah menyesal dengan kenyataan yang dibuatnya, tidak pernah untuk menarik balik. Tiba-tiba hari ini keluar kenyataan bahawa Pas mengutamakan perjuangan untuk orang Melayu, untuk apa kalau bukan menarik sokongan orang Melayu," katanya kepada Utusan Malaysia di sini, hari ini.

sambung beliau lagi...

"Apabila DAP mengganggu-gugat hal ehwal agama Islam di Selangor dan Pulau Pinang, di mana suara Nik Abdul Aziz? Tidak kiralah ia berlaku di negeri lain, sebagai orang yang ada jawatan besar dalam parti yang kononnya memperjuangkan Islam, dia wajib bersuara.

"Kalau begitu cara Pas untuk menegakkan Islam, lebih baik cara UMNO, biarpun tidak ada perkataan Islam pada nama parti itu tetapi jelas selama 50 tahun UMNO telah sedaya upaya menyebarkan Islam di negara ini, lihat pondok-pondok dan sekolah agama terus berkembang tidak ada sebarang halangan malah ditubuhkan agensi atau jabatan khusus untuk menjaga hal ehwal Islam dengan peruntukan yang besar," katanya.

temuramah tok guru ayahlah oleh wartawan utusan boleh dibaca di sini

Jenis nik najis yang rumah kata pergi, kubur kata mari ni kalau diumur macam ni pun masih kelaku tak senonoh...beratlah...sebab tu hujah tun mahathir sampai sekarang nik najis tak terjawab... baru kat dunia ni dah kelu lidah! belum akhirat lagi tu....!!!

Lu Fikir La Sendiri!!!

2 ulasan:

  1. WWEII...WEIII..KANG TAK CIUM BAU SYURGA WALLY SLIPOR KANG HAAAA HUHUHU

    BalasPadam
  2. KORANG JANGAN CARI PASAL DENGAN MURSHEET, TAK MAU MASUK SYURGA KA, BAIK PERGI MINTA AMPUN DENGAN SEGERA

    HAHAHAHAHA

    BalasPadam