Ahad, 27 Mac 2011

Alhamdulilah...UMNO/BN Semakin Hebat, Pembangkang Semakin Merempat!!!


KUALA LUMPUR: Tun Daim Zainuddin yakin bahawa Umno dan Barisan Nasional (BN) akan terus hidup berdasarkan kepada pengamatannya terhadap senario politik semasa.

Bekas Menteri Kewangan dan Menteri Tugas-Tugas Khas itu berkata selagi rakyat tetap berhemah dan bijak membezakan antara padi dan sekam, beliau percaya BN akan terus memerintah.

"Saya tak fikir BN boleh kalah lebih teruk daripada pilihan raya umum 2008. Situasi politik pada 2008 itu amat berbeza daripada situasi sekarang," katanya dalam wawancara bersama Mingguan Malaysia yang disiarkan akhbar itu, Ahad.

Zaman berubah...rakyat yang dulunya mengundi pembangkang bukan kerana suka dan cinta kepadanya tetapi kerana marahkan kepimpinan didalam umno dan bn... itu dulu!

Hari ini PM YAB DS Najib begitu bertanggungjawab dan bersungguh sungguh melakukan perubahan...transformasi demi transformasi dilaksana dan dilakukan...kesannya! 5 prk umno/bn menang berturut turut...dan bagi menilai penerimaan rakyat terkini kita semua sedang sebok di negeri bumi kenyalang sarawak...

Yang jelas rakyat dah beralih dan kembali keapda umno dan bn! itu yang menyebabkan anwar, nik najis, hj hadi, kit sial, karpal singh dan puak puak haram ni berpeluh dingin walaupun berada didalam aircond!!!

Yang hak tetap hak!!!

Lu Fikir La Sendiri!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan