Sabtu, 26 Mac 2011

Nik Najis Tengok Dulu...!










KUALA LUMPUR 25 Mac – Jaringan Melayu Malaysia (JMM) mendesak Mursyidul Am Pas, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat (gambar) mengeluarkan ‘fatwa’ tentang apakah hukumnya pemimpin pembangkang yang didakwa berzina dengan pelacur seperti yang didedahkan melalui rakaman video seks Isnin lalu.

Timbalan Yang Dipertua JMM, Omar Salleh berkata, ‘fatwa’ itu penting kerana Nik Abdul Aziz hanya menyalahkan pihak yang menyebarkan video tersebut tetapi, tidak langsung menyentuh mengenai dosa penzina dalam video itu.

“JMM berharap Nik Abdul Aziz tidak ketandusan ‘fatwa’ kerana sehingga kini masih belum ada sebarang hujah agama digunakan untuk mengutuk perlakuan zina ini.

Apalah JMM ni..? karang kena doa pecah perut baru tahu! kalau dalam kes adun selising nik najis halau orang balik dulu, esok baru dia kata tuhan dah ampon..! modal tu dah pakai!

Lepas tu nik najis kena tengok la dulu video tu, bukan sahaja ada nuar dalam tu yang dia nak tengok tapi nak check line dulu, kalau kalau ada kengkawan lain...kalau nasha yang ada dalam mesti dia cepat respond tu...tapi kalau tetiba nampak husam kusam pengembala kambing yang ada dalam video lucah yang lain pulak! macam mana? tak ke haru...haru...haruan!!!

Makanya lebih elok la si tua kutuk nik najis ni diam kan diri...takut makan diri beb...

Lu Fikir La Sendiri!!!

Tiada ulasan:

Catat Komen