Ahad, 6 Mac 2011

Pusat Undi Dah Tutup..Anjing Pembangkang Dah Mula Lari..


Jelas lah Merlimau dan Kerdau bukan tempat PAS dan parti pembangkang...

Oleh kerana mereka tahu bahawa kedua dua tempat ini bukan menjanjikan syurga bagi partinya maka ketua ketua gereja puak PAS ini telah melepaskan anjing anjing pas dan pembangkang untuk menimbulkan huru hara dikedua dua kawasan pilihanraya.


Di Merlimau Ahli Parlimen Kota Melaka, Sim Tong Him membuat laporan di balai polis Merlimau, mendakwa pada jam 11.45 pagi tadi, dia telah dimaklumkan oleh penyokong PAS dan DAP bahawa ada orang yang memberi wang RM100 di sebuah rumah dekat dewan serbaguna di Permatang Bukit Merlimau.

Beliau mendakwa, dia mendapati seorang ahl majlis dari MCA dan tiga orang lagi, sedang memberi wang kepada pengundi. Jurugambar tersebut mengambil beberapa gambar, tetapi dipaksa memadamkannya.

Di Kerdau seperti mana yang kita sedia maklum bahawa mereka melepaskan anjing anjing jinak mereka untuk menimbulkan suasana tidak aman sejak diawal pagi lagi...sebabnya tak lain tak bukan hanya untuk melemahkan semangat pengundi untuk keluar mengundi...

hakikatnya pengundi terus mengundi dengan aman dan tentunya mereka akan mengundi parti yang selama menjaga dan berjasa kepada mereka...BN la tu...

Pusat mengundi dah ditutup jam 5 tadi, anjing anjing PAS dan pembangkang nampaknya dah mula cabut lari...

Lu Fikir La Sendiri!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan