Isnin, 14 Mac 2011

Apa Kena Setiausaha Politik Ni?









Khabarnya setiausaha politik menteri pelajaran si ustaz shahrin dah berhenti!

Ustaz ni dilantik jadi supol selepas berjaya memenangi jawatan exco pemuda umno pada 2009 yang lalu. . .

Jadi rasanya jawatan yang dianugerahkan dek kerana kemenangan jawatan exco pemuda umno malaysia itu bukannya satu jawatan yang boleh ditinggal tinggalkan atau dilepaskan sewenang wenang, ramai yang mengimpi dan mengidam malah yang tak berhenti melobi sekiranya tidak dicalonkan sebagai wakil rakyat dijadikan supol pun dah dikira ok beb...

Maka bila tersebar berita yang mengatakan ustaz sorang ni meletak jawatan timbullah pelbagai versi cerita yang menarik berkaitan dengannya. Ada kata ustaz ni meletak jawatan minggu lalu, ada pulak kata yang beliau diminta dan dinasihatkan untuk melepaskan jawatan.


Kalau benar berhenti, Persoalannya kenapa tiba-tiba beliau berhenti? Ada usaha yang dibuat oleh sahabat sahabat beliau untuk menghubungi beliau namun sehingga kini masih gagal untuk mendapatkan pengesahan kerana katanya talian telefon tidak diangkat. Kenapa pulak tak nak angkat telefon? Musykil betul la...


Lebih dahsyat ada perkabaran yang mengatakan beliau sedang disiasat oleh pihak sprm. Bukti macam macam katanya...ish..ish..ish..Tapi ini juga tidak dapat disahkan cuma ianya menjadi perbualan hangat diparlimen juga dikalangan pemuda umno johor..kata sumber tersebut.


Kebenaran cerita kita masih tak tahu, yang kita tahu berita luas tersebar. Ustaz ni kena la tampil kedepan bagi menjernihkan keadaan. Kerana yang tak sedapnya ia memalit bosnya di kementerian pelajaran serta bosnya di barisan pemuda berani berubah.


Lu Fikir La Sendiri!!!

5 ulasan:

  1. Rasuah... Gua kenal mamat ni..

    BalasPadam
  2. mamat ni mmg berlagak nam mampus masa jadi setpol.. balasan tuhan.. hukum karma..

    BalasPadam
    Balasan
    1. setuju sangat... padankan muka dia

      Padam
  3. dulu buat majlis permuafakatan PIBG tg piai nk naik kan nama sendiri.....

    BalasPadam
  4. masa jadi setpol semua org kejar dia, nk jumpa utk bincang projek pun kt hotel2. itulah banyak sgt makan duit org dan menyusahkan org. nak deal utk naik kan nama sendiri dan pilih org2 tertentu je. habis budak2 pemuda bhg tg piai berarak naik moto nk raikan dia. buat program PERMUAFAKATAN PIBG TG PIAI, siapa yg keluarkan modal, siapa yg pulak dp projek.....lu pikir lah sendiri. siapa makan cili mesti dia INGAT. BODAH siapa yg kena keluarkan duit utk dinner kt restoren ATAN Tg Piai.

    BalasPadam