Selasa, 26 April 2011

Anwar Liwat Saiful...Sankara Diliwat Karpal


Peguam Anwar, Sankara Nair menolak hujah pendakwa raya yang menamakan Anwar sebagai ‘Lelaki Y’ yang disebut-sebut sebelum ini.

“Kaedah yang digunakan mereka untuk menjalankan ujian ke atas sampel DNA meragukan. Jarak masa di antara saksi pendakwa ke-25, DSP Jude Pereira mengambil sampel dari Hospital Kuala Lumpur dan dihantar ke Jabatan Kimia Malaysia adalah kira-kira 43 jam.

“Jika diambil kira secara keseluruhan, selang masa di antara masa dan tarikh sperma berada di dalam dubur pengadu sehinggalah ia dibawa ke Jabatan Kimia Malaysia, ia memakan masa selama kira-kira 97 jam (54 jam campur 43 jam),” kata Sankara.


Ini satu lagi bukti peguam peliwat ngok bercakap!!! selang masa apa? soalnya ko mampu buktikan yang air mani tu bukan anwar punya? ko boleh buktikan bahawa kejadian liwat oleh anwar keatas saiful itu tak berlaku?

Yang nak difaham dan dijelaskan disini ialah Anwar liwat saiful! anwar pancut air mani dia didalam bontot saiful! cukup!!!

Lu Fikir La Sendiri!!!

1 ulasan:

  1. dia ingat DNA tu boleh tercemar dengan selang masa yang lama ke..bodoh punya peguam India..dia buat kenyataan mcm ni cuma berapa kerat manusia bodoh PKR yang akan terima n jadikan modal nak tolak kes..dah takde point benda tak masuk akal pun nak dipersoalkan..

    BalasPadam