Ahad, 24 April 2011

Bila Konek Anwar Bersuara Lagi...



















Hari ini lanchau anwar ni bersuara lagi...

“Dengan segala hormatnya, saya minta rakan-rakan di BN jangan menyalahkan atau menuduh mereka yang tidak undi kita sebagai tidak tahu bersyukur.

“Dalam demokrasi, kita mesti hormat hak pengundi untuk memilih mana-mana parti yang disukai mereka. Nanti kita nak jumpa merka lagi dalam pilihan raya akan datang.

“Kalau mereka tempelak kita, apa macam?” soalnya dalam satu kenyataan.

Tempelak pembangkang yang kau takutkan! yang kau tempelak UMNO dan BN serta pimpinan kerajaan selama ni tak pulak kau kisah kan din? harami betul la anjing jinak anwar ni..!

lu fikir la sendiri!!!

3 ulasan:

  1. Semua pihak dah faham sangat hanya tunggu penamaan calon saja salepas pembubaran parlimen.Mika ni bior ler sejenak memandai sendiri..asal tak lompat udah..sebab spesis ni dalam grop kecil nak spark utk 16 sept dulu tapi bentat.. biar lah luncai dgn labu nya..tak lame..tapi kite pantau dan kutip dan binding jadi KITAB KITOL tiap laku dan geraknye..

    BalasPadam
  2. ni lagi sekor melayu bacol dan penakut..apa nak takut cina babi ni tempelak kita,,mmg selalu dorang buat ape..nko je yg bangang din oi...bengang tahap cipan,,,sial tul dia nih,,apa nko ingat melayu takde maruah,,,nak harapkn undi cina ni je ke...ko la sial yg dok gosok buntut cina..pukimak punya melayu,,bacull...!!!!!melayu ni la dulu perlu dikafankan..asik nak jaga cina je,,tuih!!!!

    BalasPadam
  3. Siapa dia nie???? Langkah dan tutur bahasa MACAM pendekar. OOOHHH....rupa2 nya ...si bacol.

    BalasPadam