Sabtu, 30 April 2011

Laungan Rampasan Kuasa Cina Terus Berkumandang!!!

KUALA LUMPUR, 29 April — Datuk Seri Dr Chua Soi Lek menegaskan beliau akan menjadi orang pertama mengundi PKR jika parti komponen Pakatan Rakyat itu sanggup memansuhkan keistimewaan orang Melayu.

“Jika PKR berani meminda Perlembagaan dan memansuhkan keistimewaan orang Melayu, saya adalah orang pertama akan mengangkat tangan untuk mengundi PKR,” kata presiden  MCA dalam video yang diposkan menerusi Youtube di laman partinya.

Inilah hati perut sebenar anjing peliharaan PAPig. Bersekongkol dengan DAPig didalam gelap.

Pengundi cina bulat dan bersatu untuk merampas kuasa di bumi Melayu! Itu sebab cina MCA benarkan pelakon video lucah ini menang sebagai Presiden.

Ianya memberikan justifikasi bahawa masaalah moral bukan menjadi ukuran! Lebih dari itu menjengkal muka pemimpin Melayu dan Islam bahawa dikalangan mereka sudah merelakan, membenarkan, bersetuju bahawa isu moral bukan halangan bagi seseorang menjadi pemimpin dan berkuasa membentuk kerajaan!

Kesannya didalam Majlis Tertinggi BN apabila bermesyuarat maka akan adalah anggotanya yang terdiri dari pelakon video sex yang jelas tidak bermoral!

Maka bila UMNO dan BN berdepan dengan penzina dan peliwat seperti Anwar maka moral bukan menjadi isu. Sedangkan kapir ni semua tahu bahawa isu moral adalah isu pokok didalam menentukan seseorang layak atau tidak menjadi pemimpin didalam agama Islam!

Sebenarnya Chua Soi Lek merupakan hero dan penyelamat dimata orang orang cina yang melihat beliau sanggup berkorban untuk mempamerkan lancaunya di khalayak demi mempastikan ketuanan cina dapat dijulang.

Cina didalam pembangkang terus bidap dan asyik menunggang Melayu bangsat seperti Anwar dan Nik Najis sementara Cina kurang ajar seperti csl ni semakin membiak didalam BN!!!

Lu fikir la sendiri!
Published with Blogger-droid v1.6.8

1 ulasan:

  1. Resam babgsa itu memang begitu sejak datang keMalaya dulu. Orang Melayu takkan tahu. Kalau tak tahu tu memang bodoh la

    BalasPadam