Rabu, 20 April 2011

Mazlan ANAK Haram Felda Dah Jadi Broker Tanah Pulak!!!


Pakatan Rakyat akan membuktikan keseriusan mereka bagi memenuhi ikrar Buku Jingga bahawa Felda Plantations Sdn Bhd akan dibubarkan dalam tempoh 100 hari Pakatan mengambil alih Putrajaya.

Sebagai gantinya tanah perladangan seluas 367,000 hektar milik Felda akan diagihkan kepada sekurang-kurang 79,000 anak-anak generasi kedua bawah Persatuan Anak-anak Peneroka Felda (ANAK).

Pengerusinya, Mazlan Aliman berkata NGO itu bersedia menjalankan pendaftaran bulan depan bagi menyaring permohonan anggotanya untuk mendapatkan tanah.

"Jika kita beri 10 ekar setiap orang, sekitar 79,000 orang akan mendapat faedah tetapi kita sedang mempertimbangkan memberi lima ekar kepada setiap orang supaya lebih ramai dapat memiliki tanah,” kata Mazlan.

Mesti ramai puak kuda belang ANAK HARAM meleleh leleh air liur mendengar akan satu lagi siri penipuan keparat mazlan@penyamun.


Mazlan ni fikir macam tanah mak bapak dia...dia boleh songlap suka suka..tanah mak bapak datuk nenek dia pun mungkin dah habis dia jual! bekerja dan berusaha la membeli tanah sendiri, bukan membuat kenyataan populis yang jelas menipu!

Dah la tak de idea macam mana nak membantu mengembang dan membangunkan peneroka felda, malah mengajak dan menghasut peneroka merompak tanah yang telah diberikan oleh Kerajaan Barisan Nasional selama ini untuk menampung hidup...

Cengkarung ni pun bukan ada otak..pernah tak ANAK haram jadah ni terfikir statistik berapa ramai orang Melayu yang telah 'berjaya' menjual@menggadai tanah pusaka datuk nenek selama ini, cuba bayang kan kalau idea haprak dan bangang ni menjadi kenyataan! agak agak ada lagi ke pegangan tanah orang Melayu pada masa akan datang???

Si bangsat anak peneroka tak sedar diri ni sebenarnya sedang menghidupkan roh dan semangat cina komunis yang tidak henti henti berfikir untuk menjajah bangsa dan negara Melayu ini... dah lah tidak mencari dan mengumpulkannya, yang senang jual ajerla...itu la standart otak budak bodoh suruhan cina komunis...

Dasar Anjing Kurap!!!

1 ulasan:

  1. SI MAZLAN BANGANG NI CUMA ADE KEPAKARAN MELELONG RETE BENDA ORG MELAYU JEK BROO. DPT LA MKN KOMISEN BERJUTA2. YG BENGANG PASTI GENERASI PERTAMA FELDA. MASUK ANGIN KELUAR ASAP LA JWBNYEEE KEHKEHKEH

    BalasPadam