Khamis, 28 April 2011

Video Lucah..Anwar Buktikan Perbezaan..


Sesunguhnya anwar yang sedang membaca khutbah itu sebenarnya seorang manusia yang berhati iblis yang bukan sahaja menipu diri dan manusia disekeliling malah lebih jahat lagi si setan ni menggunakan mimbar untuk mempamer diri sebagai orang alim.

Setinggi tinggi tupai melompat, yang hak tetap hak! Yang batil tetap batil! Pembohongan, penipuan, lakonan dan pelbagai lagi kepalsuan yang ditonjolkan oleh nuar si peliwat dan penzina akhirnya terbongkar jua..

Alhamdulilah..hari ini semakin ramai yang menjauh diri dan tidak lagi merelakan diri mereka terus ditipu oleh Anwar. Manusia boleh merancang apa jua namun yang Maha Berkuasa jua menentukan Segala galanya.

Lu Fikir La Sendiri!
Published with Blogger-droid v1.6.8

7 ulasan:

  1. para penyokong yg membabi buta...berfikirlah, kerana hanya dengan berfikir dapat membezakan antara kita dengan makhluk Allah yang lain.

    Masih ramai lagi pemimpin yang tidak bermasalah untuk kita angkat dan berikan sokongan.

    Manusia dua alam ni samalah dengan binatang dua alam...tidak halal dimakan.

    BalasPadam
  2. siapakah kita untuk mengadili segala perbuatannya...sedangkan mahkamah pun belum memutuskan kesalahannya...lagipun mana Trio Datuk T...kenapakah mereka tidak didakwa kerana menayangkan video seks kepada umum..apakah kerana mereka gerombolan pemfitnah maka mereka dikindungi ? Kalau nak tegakkan keadilan jangan pula nak main pilih2...apa sekalipun kita tak kan terlepas dari hitungan di Mahkamah Allah di Padang Mahsyar nanti...

    BalasPadam
  3. Nabi SAW telah bersabda bahawa di akhir zaman akan timbul berbagai-bagai fitnah yang maha dahsyat..dan terbuktilah sekarang betapa fitnah berluluasa dan direlakan oleh para pemerintah..satu persoalan yang ingin diajukan apakah kita yang hanya mendengar tanpa bukti yang kukuh turut melibatkan diri dalam fitnah-fitnah tersebut ? Berfikirlah..ingat pada Allah jangan sesekali menghumban diri dalam kebinasaan dengan juak2 taughut lagi sesat itu...Allahuallam .

    BalasPadam
  4. BRO MANA PI MISAI DSAI DAN JENGGOUT DSAI . KOMEN SIKIT BIAQ BAGI TERANG SIKIT. JANGAN DOK TENGOK SIDEBURN AJE.

    BalasPadam
  5. NURUL IZZAH PAPA JAHAT : GERAK PERLAHAN DARI 00:39 HINGGA 00:40 ANDA AKAN NAMPAK BELALAI HARAM JADAH AL JUBURI BESAR DAN PANJANG BETOI///////

    BalasPadam
  6. semua ahli politik kat malaysia nih pukimak haram jadah

    BalasPadam
  7. semua tu kan bunyinye macem sarkis hehehehh

    BalasPadam