Khamis, 22 September 2011

Al Fatihah Kepada Nik Aziz...Tahziah PAS...















Tiap tiap yang bernyawa pasti akan mati... begitulah janji Ilahi. Melihat kepada gelagat, langkah dan strategi puak puak Pakatan haram akhir akhir ini, mereka jelas sedang menanti Mati!!!

Maka apa jua yang boleh dicapai..akan digapai! Umpama kera yang hilang batang bergayut maka belalai gajah pun akan disangka dahan untuk bergayut.

Ini strategi PAS..! Isu ini dimainkan bagi menarik semula sokongan musibat dan muslimut didalam PAS yang TOTOK dengan jalur ular dalam semak!!! PAS semenjak muktamar nya yang lalu telah berpecah 2...kumpulan ularmak dan juga kumpulan erdogan yang mencintai dan beriman kepada Anwar Aljub! Kemenangan Mat Sabu penjilat Normah dan Komunis juga menambah parah didalam parti yang dulu, kini dan selamanya menunggang dan memperalatkan kesucian Islam .

Nik Najis sedar beliau sudah terlanjur dan gagal mengawal arus musibat dan muslimut hamPAS yang semakin parah berpecah, dari darah telah busuk bernanah! Sungutan rakyat Kelantan di atas kelemahan penjaga syurga bapak dia ni membangunkan negeri juga sudah semakin nyaring bunyinya. Itu sebab dikalangan hamPAS Kelantan sendiri sudah mula mencongak sama ada Nik Amar atau Husam bakal menggantikan laki Sabariah tokey pam minyak ini.

Masaalah menantu hantu, kezaliman kepada para peniaga di bazar, pengambilan tanah rakyat, penggondolan hutan balak serta masaalah kesihatan pemuka yang berkawan dengan syaitan ini begitu menghantui dan membelenggu dirinya.

Maka dicetus semula isu Hudud, agar segar sokongan di pihak ular dalam semak kepadanya! Meletakkan garisan pemisah yang jelas antara PAS dan DAPig adalah perlu dalam membina semula serta mengukuh keimanan musibat dan muslimut TOTOK hamPAS ini kepadanya.

Disamping sahutan yang bersambut pantas oleh pelanggan pelacur tegar Chinadoll dan peliwat Malang akan memberikan harapan kepada Anwar Aljub agar wajah Iblis beliau akan kelihatan lebih putih, cerah dan bercahaya dicelah celah kegelapan yang tersirna selama ini.

DAPig telah diberikan skrip yang sama bahawa mereka tetap dengan pendirian asal mereka menolak hudud. Itu games yang mesti ditontonkan kepada khalayak kafir bahawa DAPig istiqamah dalam perjuangan mereka.

Ini semua akan menyuburkan keyakinan dan keimanan kuda belang dan juak masing masing kepada kepimpinan dan parti jahat mereka. Ini semua usaha untuk menambah dan mengekal kekuatan dikalangan ahli parti dahulu baru disusuli dengan dakwah yang berterusan kepada penyokong yang bersimpati dan mereka yang belum kuat imannya kepada pakatan haram ini.

Akhirnya nanti, demi perpaduan sesama pakatan! atas nama Pakatan Rakyat! maka persetujuan bersama akan dicapai seperti mana lagu yang dinyanyikan secara sumbang selama ini...itu jer...! kalaupun tidak...sah lah Nik Najis sedang 'buang tebiat'...!

Lu Fikir La Sendiri!!!

2 ulasan:

  1. INNALILLAHHH...JGN SAMPAI WALLY SLIPAU MATI KENE LIWAT BTOL2 DGN ANUWAR SUDA KEHKEHKEHKEH

    BalasPadam
  2. hahahahah ini blog umno babi hutan hahahahah...merapu marhaban tak ada point apan pun boleh pakaie. puki punya blog hahahahah

    BalasPadam