Khamis, 15 September 2011

Tahniah! UMNO Sendiri hapus ISA..

Perdana Menteri merangkap Presiden UMNO sebentar tadi dalam ucapan secara langsung sempena Hari Malaysia telah menyatakan bahawa Kerajaan akan menghapuskan Akta Keselamatan Dalam Negeri ( ISA )

Beliau juga menegaskan bahawa Kerajaan akan menghapuskan jua Akta Buang Negeri.

Tambah beliau, Kerajaan juga akan memansuhkan syarat memperbaharui lesen Akta Mesin dan Cetak yang dibuat setiap tahun dengan hanya akan mengambil tindakan menghapuskan lesen jika perlu.

Selain itu perhimpunan haram yang selama ini menjadi isu besar dalam mencetuskan huru hara juga akan dibenarkan, penangkapan politik juga tidak akan sesekali dibuat.

ISUNYA BANYAK KALAU MAHU DIPERDEBATKAN! TAPI SATU PERKARA YANG PENULIS NAK SEBUTKAN DISINI BAHAWA ORANG MELAYU SEMAKIN JAUH MENINGGALKAN TRADISI DAN WARISAN DATO NENEK SELAMA INI..

KALAU BOLEH MELAYU TINGGALKAN AGAMA PUN MUNGKIN BOLEH DISERUKAN JUA..NAUZUBILLAH!

LU FIKIR LA SENDIRI!!!
Published with Blogger-droid v1.7.4

4 ulasan:

  1. Tahniah Najib

    Kerana kamu telah mewarisi penyakit Tun Dol

    Undi Melayu jangan kau pedulikan

    Undi China kau berikan keutamaan

    kerana selepas ini aku pasti undi DAP

    BalasPadam
  2. Najib nak ambik hati orang2 yg sokong pembangkang pada PRU12 duluu...

    Lepas ni, pada PRU13 yg akan datang, orang2 yang pangkah pembangkang masa PRU12 dulu akan pangkah BN...; sementara mereka yang pangkah BN itu hari akan pangkah pembangkang...

    Hahaha... Najib tu pakar ilmu hisab...!

    Selamat tinggal, BN.... Pemimpin2 korang dah tak sanggup jaga kepentingan melayu/bumiputra dah...!

    BalasPadam
  3. Najib dah nyanyok agaknya. Patutlah ramai yg tak suka dia...dia sembelih tengkok dia sendiri nampaknya. Dalam kita berharap agar mat sabu di tahan bawah ISA, dia boleh kata nak hapuskan? Sia2 saja selama ni blogger sokong dia...

    BalasPadam
  4. "tidak akan ditahan walau apa saja ideologi politik....",ini bermaka PAS boleh terus menyokong malah menghidupkan kembali PKM bintang tiga.Minta esok PDRM jangan lagi menerima laporan polis yang hendak dibuat.

    BalasPadam