Selasa, 20 September 2011

Mahkamah Gempar! Anwar Minta McDonald Bersos Air Mani 113 Jam...




















Pasukan pembelaan perbicaraan liwat II hari ini tersentak apabila saksi mereka - pakar DNA dari Australia - Dr Brian Mc Donald bersetuju dengan andaian pendakwaan bahawa air mani boleh bertahan di dubur atau rektum antara empat hingga 113 jam.

Perkara itu diajukan kepada Dr Mc Donald, ketika beliau diasak oleh Peguam Cara Negara II, Datuk Mohd Yusof Zainal Abiden ketika memeriksa balas saksi itu di Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur.

Yusof merujuk kepada artikel 1997 yang bertajuk 'Sexual Assault and Semen Persistence' yang ditulis oleh GM Willot dan JE Ellard dan telah diterbitkan dalam jurnal perubatan.

Yusof:
Berdasarkan jurnal ini, bukan sesuatu yang luar biasa untuk menemui air mani pada calitan kapas yang diambil dari dubur selepas empat hingga 113 jam?

McDonald: Saya bersetuju.

Dalam artikel 1982, Ellard menyatakan penemuan bahawa air mani boleh bertahan selama 65 jam di dalam rektum. Perkara itu, bagaimanapun telah menjadi satu pertikaian di kalangan pengamal perubatan dan komuniti saintifik.

WAKAKAKA...anwar dah salah pilih orang...ingatkan orang rupanya beruang!!! ingatkan pakar rupanya pengkar!!! senjata makan tuan! mata anwar dah semakin pedas dek cili sos air mani yang boleh bertahan selama 113 jam!!!

Lu Fikir La Sendiri!!!

1 ulasan:

  1. Gagal sebab saksi tak boleh pakai. Tunggu apa lagi yang akan kena.

    BalasPadam