Jumaat, 30 September 2011

Jom Tampar DAPig Guan Eng...!


Tuanku Sultan Johor Bertitah...

“Memang beta tersinggung apabila beta tahu tentang kenyataan itu.

YAB Timbalan Perdana Menteri Tan Sri Muhyiddin berkata...

Lim Guan Eng sebagai seorang yang amat tidak bertanggungjawab kerana membuat kenyataan memburuk-burukkan Johor baru-baru ini.

Timbalan Perdana Menteri itu berkata, tindakan Lim itu menunjukkan beliau tidak menghormati kedaulatan negeri-negeri lain di Malaysia.

"Walaupun dia ghairah untuk mempromosi negeri dia, tak payah cerita buruk tentang negeri lain.

Tok Pa kata...

Apabila kita ke luar negara, kita mewakili seluruh Malaysia, bukan sahaja negeri masing-masing. Sesuatu yang menyakitkan sebuah negeri sudah pasti menjejaskan negara secara keseluruhannya. Sungguh malang sekali ada bertindak keterlaluan dan tidak beretika.

NGOs dan rakyat Johor kata...

"Kalau dia kata negeri Johor tak selamat, jangan melangkah masuk ke negeri ini, sebaliknya jagalah negeri sendiri dan bela nasib rakyat Pulau Pinang yang masih memerlukan perhatian daripada Ketua Menterinya. "

Apa pun dia sebenarnya sudah terlajak kata seperti kata pepatah terlajak perahu boleh diundur, terlajak kata buruk padahnya. Dakwaannya itu telah menelanjangkan dirinya sendiri selaku pemimpin yang tidak bijaksana untuk mengurus tadbir negerinya sendiri, "

DApig pulak kata...

ini guan eng memang takde otak..cuma ini parti DAPig arr parti dia orang anak beranak..mana boleh take action!!!
mano anak haram lain maa...dia paria

Rasanya kalau guan eng ni kena tampar pun patut...! kat penang mungkin apa yang dia buat tak kena tampar..! tapi rasanya orang Johor kena buat sesuatu ler...hehehe

Lu fikir la Sendiri!!!

1 ulasan:

  1. WA TENGOK MUKA GUAN SIYAL ENG MACAM MUKO JUBOR PUN ADE. WA PUN SKALI SKALA NAK GAK KASI SEDAS KAT MUKE APEK KOMUNIS TU BRO..KALAU ADE CHAN LAAA KEHKEHKEH

    BalasPadam