Ahad, 25 September 2011

Blogger Pembangkang Terajang Pemimpin Mereka...!



















Nampaknya blog blog pakatan haram dah mula tibai tuhan tuhan politik mereka..! Nampaknya kuda belang mereka ni baru tau sikap sebenar tuhan tuhan politik mereka...wakaka..!

Kah... kah... kah.... jom gelak ramai2 terlebih dahulu, pemimpin politik berjenama YB.. sepatutnya menjadi "Yang Berkhidmat" entah malaun haramjadah mana pulak pandai2 pi ubah jadi "Yang Berhormat" itulah pasalnya perangai pun macam haramjadah jugak... muakakaka.....

Ini dari puak2 yang menyalak melalak memperjuangkan hak dan kebebasan rakyat... perangai diorang sendiri terlebih umno dari umno itu sendiri.... macam sial wa cakap luuuuu....!!!!

Parti Keadilan Rakyat mengadakan Majlis Jamuan Hari Raya di Ibu Pejabat PKR sebentar tadi. Saya berada di sana sejak jam 12.30 tengahari sehingga majlis berakhir sekitar jam 3 petang untuk memerhati gelagat pemimpin yang bakal berlakon lagi bila masa kempen pilihanraya bermula.

Apa yang dapat diperhatikan adalah:

- Beranika jenis makanan disediakan. rendang, lemang, nasi empit, roti canai, cendol dan satay antaranya.

- Tidak kurang daripada 15 buah khemah berukuran 20' x 20' didirikan

- Tidak kurang daripada 20 bas berbaris menurunkan penyokong parti yang diangkut dari entah mana-mana.

- Hampir kesemua pimpinan parti hadir

Mari kita tengok, apa yang hebatnya dalam Majlis Jamuan itu?

- Hampir kesemua wakil rakyat dan pemimpin PKR berlagak!!!

- Hanya Datuk Seri Anwar Ibrahim, YB Senator Syed Husin Ali, Nik Nazmi (ADUN Seri Setia) dan Yusmadi Yusoff (MP Balik Pulau) yang beramah mesra dengan tetamu yang hadir di khemah rakyat biasa.

- Wakil Rakyat dan kepimpinan parti yang lainnya berlagak macam "Tuan Besar" berteduh dan bersembang di khemah VIP (Very Important Penyamun)

- Khemah dibahagikan kepada 'dua darjat'. Satu darjat, khemah VIP (untuk wakil rakyat dan pemimpin parti). Manakala yang satu bahagian lagi untuk tetamu dan penyokong parti yang membolihkan VIP itu menjadi VIP... !!!

- Khemah untuk Wakil Rakyat dan pemimpin parti, makanannya siap terhidang dalam 'Dom'.

- Khemah untuk penyokong dan ahli parti... alahai nasib engkau lah.. ada yang makan tepi parit.

- Orang macam Latifah Koya, Samm dan yang seangkatan dengannya tidak bolih bergerak jauh daripada khemah VIP (Very Importang Penyamun) sebab mereka adalah raja dan pemaisuri lilin, tak bolih kena panas matahari... nanti cair.. !

Nota:

- 'Usetat' Badrul Amin (penjual keset ugama) pun bersembang juga dengan tetamu. Daripada banyak meja kosong, usetat ini pilih untuk duduk makan dan bersembang di meja perempuan wakil-wakil dari Kelana Jaya. Saya ingatkan 'usetat' tu memang dah kenal biasa dengan mereka, tapi bila diselidiki... rupanya usetat tu sesaja 'syiok' dok situ.


wakakaka...baru sedar ke lu orang dikudakan...wakakak

LU FIKIR LA SENDIRI!!!

sumber dari blog IkutSukaAku

Tiada ulasan:

Catat Ulasan