Khamis, 29 September 2011

Tunggangan Hudud Terus Bermula...!



PAS mencadangkan satu muzakarah terbuka secara ilmiah mengenai isu hudud diadakan bagi memberi kesedaran kepada seluruh rakyat serta bagi mengatasi kekeliruan yang timbul dalam masyarakat.

Parti itu juga mencadangkan muzakarah tersebut dihadiri para mufti bagi mewakili Yang Dipertuan Agong dan Raja-Raja, Umno mewakili parti pemerintah dan PAS sebagai parti yang mendesak agar undang- undang hudud dilaksanakan.

"Muzakarah ini diharap dapat diadakan secara terbuka bagi memberi ruang luas kepada seluruh masyarakat mendengar pandangan semua pihak, bukannya tindakan sebelah pihak," kata ketua penerangan PAS, Datuk Tuan Ibrahim Tuan Man.

Apa maknanya? maknanya PAS sudah mendapat azimat...! PAS sudah mendapat tangkal baru...! PAS dah dapat nyawa...biasa yang guna tangkal dan azimat ni pun pengikut syaitan jer.. PAS tahu isu hudud merupakan satu lagi alat untuk terus mempermainkan kesucian agama yang diterajui oleh ulama dalam semak@ ulama **kitiau PAS..

Didepan musibat dan musibut hamPAS...sunah dan quran dijual dan didagang, dibelakang mereka yam seng dan babi panggang menjadi hidangan...pss orang PAS memang macam tuh...pttuuiihh!!!

Lu Fikir La Sendiri!!!

2 ulasan:

  1. Rakyat dah muak dgn Wayang Cina Pas ! Jom keluar Pas ramai2.....>Ahli Pas yg kecewa

    BalasPadam
  2. jomm...angkat kaki..pas mmg dah terpesong.....keluar ramai2....smeua kaum keluarga aku dah keluar pas...semua dah serik dan menyesall........sayonara paspispuss....mmg pelingkup akidah uamt islamm......

    BalasPadam