Ahad, 29 Januari 2012

Anwar Tak Perlu Ajak Rakyat Gila Macam Dia..!















"Dia boleh cakap 20 minit, saya 10 minit. Dia balas 20 minit dan saya jawab 10 minit," katanya di Twitter.

Si gila ni nampaknya tak habis habis meroyan mengharapkan PM termasuk perangkap ! Bagi si gila ni semuanya akan terjawab bila berdebat ! semuanya akan betul dan benar jika si gila ni dibenarkan berdebat dengan PM !

Si gila Anwar ni tahu bahawa PM tidak akan membuang masa melayan tuntutan gila dari si gila debat ! Maka tuntutan gila ini akan memberikan modal kepada si gila ni untuk mengutuk dan membedal PM...itu jer..!

Bagi pemimpin kerajaan UMNO dan BN yang bertanggungjawab..! PM ada banyak kerja yang perlu dilakukan! Segala dasar dan program transformasi yang dilaksana selama ini sudah menjawab pelbagai isu tanpa membuang masa melayan kerenah debat si gila Anwar ni...!

Rakyat yang tahu berterima kasih dan mahu bersyukur pasti tahu, mengerti dan menyokong akan segala perlaksanaan yang telah, sedang dan bakal dilakukan oleh kepimpinan Kerajaan UMNO dan BN selama ini dan akan datang..!

Kalau ada akal yang waras dan tak gila macam Anwar la...

Lu Fikir La Sendiri!!!

1 ulasan:

  1. Boleh berdebat dengan si gila debat ini. Tajuknya isu moral pemimpin. Kalau tajuk masalah rakyat buat di parlimen. Jadi ketua pembangkang tak kan nak makan gaji Buta saja kot? Amacam tanya sama dia sanggupkah VCD Thailand dijadikan debat terbuka? atau sanggupkah VCD Cinadoll dan VCD thailand di wijudkan suruhanjaya diraja untuk dijalankan siasatan??? Amacam BRO...Anwar JIII..bolehkah???? HIDUP 1 MALAYSIA.

    BalasPadam