Jumaat, 27 Januari 2012

Kit Siang Perlu Desak Siasatan SPRM Terhadap Anak & Cucu..!



















Beberapa pertubuhan bukan kerajaan (NGO) menggesa agar Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) menyiasat dakwaan beberapa pemilik blog mengenai percutian eksklusif Ketua Menteri Pulau Pinang, Lim Guan Eng ke Itali yang dikatakan telah ditaja oleh seorang bergelar ‘Tan Sri’.

Pengerusi Pertubuhan Gerakan Beliau Bersatu Malaysia (GBBM), Wong Chin Chong berkata, sekiranya dakwaan tersebut adalah benar maka pihak SPRM wajar memberi perhatian serius terhadap kes itu memandangkan ia boleh dikategorikan sebagai rasuah.

“Beliau sering berucap tentang betapa pentingnya ketelusan dan intergriti di hadapan rakyat, namun sekiranya dakwaan pemilik blog tersebut benar, ia adalah sesuatu yang sangat tidak wajar untuk dilakukan Guan Eng.














Lepas tu desak jugak disiasat kesahihan cerita raba tetek dan bayaran 200k kepada mangsa hingga menyebabkan pertukaran sekolah dibuat..! Ada berani?


Jangan asyik sebok bercakap seolah olah semua orang kotor dan berdosa tapi diri, anak dan cucu bergelumang dengan taik..!!!

Lu Fikir La Sendiri!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan